Achiziția face parte din ambițiile strategice afișate de Ferrero pe segmentul de înghețată, a precizat grupul italian într-un comunicat, adăugând că ambele companii sunt deținute de familii, cu o experiență vastă în domeniul dulciurilor de cofetărie.
Cei doi protagoniști ai tranzacției nu au dezvăluit detaliile financiare ale tranzacției. Se așteaptă ca Wells, cu sediul în Le Mars, statul Iowa, să genereze vânzări de aproximativ 1,7 miliarde de dolari în acest an.
Tranzacția cu Wells Enterprises este cea mai recentă dintr-o serie de achiziții pe care grupul italian le-a finalizat în SUA începând din 2017. Ferrero poate conta acum pe peste 8.000 de angajați, nouă birouri și 18 fabrici în America de Nord.
Wells, care a fost fondată în 1913 ca o companie de căruțe pentru livrarea de produse lactate, a devenit cea mai mare companie familială producătoare de înghețată din lume.
Ferrero și-a început drumul în lume în 1946 într-o mică patiserie din Alba, lângă Torino, în nordul Italiei, și a devenit un grup global, stimulat de campania agresivă de achiziții lansată de președintele său executiv Giovanni Ferrero.
"Este un parteneriat în care toate părțile sunt câștigătoare, reunind experți în înghețată și campioni în materie de dulciuri", a declarat Giovanni Ferrero.
"Împreună avem puterea de a fi o singură companie și suntem bine poziționați pentru a crește și a concura pe piața înghețatei", a adăugat el.
Ferrero a cumpărat compania spaniolă de înghețată ICFC într-o tranzacție în două etape, în 2019 și 2021. Achiziția Wells, supusă condițiilor de închidere obișnuite, se preconizează că se va încheia la începutul anului 2023.
UBS a acționat în calitate de consilier financiar, iar McDermott Will & Emery LLP a acționat în calitate de consilier juridic pentru Wells. Morgan Stanley a acționat în calitate de consilier financiar, iar Davis Polk & Wardwell LLP a acționat în calitate de consilier juridic pentru Ferrero.
Afacerile Metro din Belgia, vândute pentru 47 milioane euro
"În ultimii ani ne-am pregătit structura organizaţională, echipele, infrastructura IT şi logistică în Belgia pentru aceste evoluţii. Suntem extrem de încântaţi să putem acţiona acum", a afirmat directorul general al Sligro, Koen Slippens.
Compania le va oferi angajaţilor de la magazinul Metro din Antwerp North, care nu va fi preluat, locuri de muncă la magazinul din apropiere, Sligro-ISPC, în timp ce magazinul Evergem şi echipa sa vor fi transferaţi la firma Van Zon.
După finalizarea tranzacţiei, Sligro va închide magazinele şi le va redeschide unul câte unul în următoarele zile, după implementarea infrastructurii tehnice şi a noilor produse.
Retailerul olandez de produse alimentare se aşteaptă la venituri semnificativ mai scăzute după redeschiderea tuturor magazinelor, până la mijlocul lunii viitoare. Citește mai departe AICI
Volkswagen transformă uzina de la Wolfsburg
Volkswagen investește aproape o jumătate de miliard de euro în producția de mașini electrice la principala sa uzină din Wolfsburg! Într-o primă etapă, aproximativ 460 de milioane de euro vor fi investite în conversie până în 2025
Fabrica este pregătită pentru un surplus de producție de ID.3. Modelul construit anterior la Zwickau, va fi prima mașină electrică pentru uzina principală din Wolfsburg. Un alt SUV compact complet electric este planificat să fie produs în următoarea etapă. Potrivit persoanelor din interior, este vorba despre un omolog electric al lui VW Tiguan.
Șeful companiei, Thomas Schäfer, a justificat acest pas în cadrul unei întâlniri de lucru din Wolfsburg spunând că: "Prin aceste decizii și investiții puternice, dorim să consolidăm și mai mult competitivitatea uzinei și să oferim forței de muncă perspective concrete pe termen lung".
Volkswagen AG își va moderniza principala fabrică din Germania pentru a produce alte două mașini electrice, în timp ce cel mai mare producător auto din Europa încearcă să revină pe drumul cel bun în ceea ce privește producția de automobile electrice.
VW va asambla o versiune reînnoită a hatchback-ului ID.3 la uzina sa din Wolfsburg începând de anul viitor și un nou vehicul utilitar sport electric undeva după sfârșitul anului 2025. Decizia de a produce încă două modele electrice la această unitate pune sub semnul întrebării un plan anterior pentru o nouă fabrică de vehicule electrice în valoare de 2 miliarde de euro pe care ar fi trebuit să o ridice în apropiere. Citește mai departe AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.