"Pot spune ca e aproape un moment istoric in ceea ce priveste securitatea cibernetica in Romania. Dupa cum anuntat acum cateva zile, astazi, 2 mai, lansam numarul unic 1911, prin Centrul National de Raspuns la Incidentele de Securitate Cibernetica.
Citește și: Averitismentul SRI. 5 atacuri cibernetice în timpul alegerilor din România
Acest numar este apelabil din toate retelele la care pot fi raportate incidentele de securitate cibernetica de catre persoanele fizice, juridice si institutii publice, oferindu-li-se prin Call Center o asistenta primara si consiliere pentru diagnosticare si remediere.
De la momentul la care am anuntat ca acest numar va deveni operational, am solicitat conducerii CERT sa extinda numarul la 24 de ore din 24, sapte zile din sapte, astfel incat sa fim siguri ca putem acoperi nevoia de solicitare a tuturor cetatenilor si a tuturor firmelor din Romania si institutiilor publice care sunt victime ale unor incidente de securitate cibernetica", a declarat, joi, ministrul Comunicațiilor, Alexandru Petrescu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.