Schimbarea poate însemna mult pentru politica britanică, având în vedere că servicii precum Netflix nu oferă deloc ştiri. Partidele politice consideră, în mod tradiţional, buletinul de ştiri de la ora 22.00 difuzat de BBC ca cel mai important mijloc de a-şi transmite mesajele către public.
Ştirile de televiziune rămân principalul mijloc prin care britanicii se pun la curent cu problemele cotidiene, în parte, pentru că telespectatorii mai în vârstă au rămas loiali serviciilor tradiţionale.
Cercetarea făcută de Ofcom mai sugerează că oamenii sunt tot mai dornici să se implice în dispute online legate de ştiri. „Există dovezi că adulţii din Marea Britanie consumă ştiri mai activ în social media. De exemplu, cei care accesează ştiri împărtăşite de organizaţii de presă sau ştiri publicate de prieteni ori familie pe Facebook sau Twitter sunt mai predispuşi să comenteze la noile postări pe care le văd faţă de anul trecut”.
Cea mai populară sursă de ştiri în Marea Britanie a rămas BBC One - consultată de 58% din public -, urmată de ITV, cu 40%, şi de Facebook, cu 35%.
În plus, Instagram şi WhatsApp au devenit surse de informare.
România TV, lider al televiziunilor de știri în minutul de aur al exit-pollurilor
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.