Noul crossover de la Peugeot atacă Tesla model Y VIDEO

DCBusiness Team |
Data actualizării: | Data publicării:

Unul dintre cele mai populare SUV-uri crossover din Europa va primi un sistem de propulsie electric de generație următoare, iar acest nou model va fi prezentat săptămâna viitoare.

Peugeot E-3008 se va alătura unei game în creștere de vehicule electrice (EV) ale mărcii franceze și va fi prezentat pe 12 septembrie.

Într-un teaser video  sunt prezentate diverse elemente de design dar fără a ne oferi o imagine completă a vehiculului.

Cu toate acestea, Peugeot a prezentat anterior profilul lateral al modelului E-3008, care adoptă mai mult o siluetă de SUV coupe decât cea a mașinii actuale.

În scurtul videoclip este vizibil un spoiler ascuțit pe acoperiș, care se prelungește ușor peste luneta din spate, precum și numeroase însemne E-3008.

2. -imagine fara descriere- (peugeot-3008-i-cockpit-1_85111900.jpg)

Teaserul ne oferă, de asemenea, o nouă privire asupra noului interior Panoramic i-Cockpit pentru E-3008, pe care Peugeot l-a dezvăluit deja.

Noul design interior va debuta pe E-3008 și va influența viitoarele Peugeot-uri.

La fel ca în cazul modelelor Peugeot existente, instrumentele de bord sunt poziționate mai departe spre parbriz, astfel încât șoferii nu trebuie să privească prin volan, evitând, de asemenea, necesitatea unui head-up display.

Afișajul instrumentelor și ecranul tactil de infotainment sunt plasate acum într-o zonă de afișare curbată de 21,0 inci, care este înclinată spre șofer, dar care este în continuare accesibilă pasagerului de pe scaunul din față.

Tabloul de bord are un design etajat, accentuat de ornamente în culoarea caroseriei și de fâșii de material textil. Țesătura acoperă secțiuni ale ușilor, ale consolei centrale și ale tabloului de bord, pe care sunt amplasate ecranul de control al climatizării, butoanele de selectare a treptelor de viteză și gurile de ventilație.

3. -imagine fara descriere- (peugeot-3008-i-cockpit-2_23559000.jpg)

Funcțiile importante, precum frâna de parcare electronică, volanul și funcțiile de climatizare se găsesc pe o consolă centrală etajată, împreună cu suporturile pentru pahare.

Volanul cu două spițe este prevăzut cu butoane sensibile la atingere, însă Peugeot spune că acestea se activează doar când sunt apăsate cu intenție.

Se așteaptă ca E-3008 să fie susținut de o versiune a platformei STLA Medium de la Stellantis.

Compania promite cea mai bună autonomie, timp de încărcare, performanță, eficiență, accesibilitate și plăcere de a conduce din clasa sa.

Aceasta promite o autonomie WLTP de peste 700 km cu un pachet de baterii "Performance" și de peste 500 km cu un pachet "Standard", cu o energie utilă de până la 98 kWh.

4. -imagine fara descriere- (peugeot-e-3008-2_57339800.jpg)

Vehiculele STLA Medium vor utiliza o arhitectură electrică de 400V. În funcție de aplicație, Stellantis promite un consum de energie de mai puțin de 14 kWh la 100 km și capacitatea de a încărca un vehicul de la 20 la 80% în 27 de minute - o rată de 2,4 kWh pe minut.

De asemenea, va oferi propulsoare cu un singur motor sau cu două motoare, cu o putere cuprinsă între 160 și 285 kW.

Peugeot plănuiește, de asemenea, un înlocuitor pentru 5008, care este în prezent o versiune mai încăpătoare, cu al treilea rând, a modelului 3008. Acesta a fost recent spionat în timpul testelor.

Modelul E-3008 se va alătura unei game tot mai mari de Peugeot-uri electrice. Marca oferă deja e-2008 și e-Partner în Australia, iar e-208 li se va alătura și e-208.

În străinătate, Peugeot oferă, de asemenea, furgonetele e-Expert și e-Boxer.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9766
Diferența 0.0004
Zi precendentă 4.9762
USD
Azi 4.7317
Diferența 0.0147
Zi precendentă 4.717
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 4.9766 RON
USD flag1 USD = 4.7317 RON
GBP flag1 GBP = 5.9743 RON
CHF flag1 CHF = 5.3535 RON
AUD flag1 AUD = 3.0801 RON
DKK flag1 DKK = 0.6672 RON
CAD flag1 CAD = 3.3872 RON
HUF flag1 HUF = 0.0121 RON
JPY flag1 JPY = 0.0307 RON
NOK flag1 NOK = 0.4280 RON
SEK flag1 SEK = 0.4288 RON
XAU flag1 XAU = 405.9099 RON
Monede Crypto
1 BTC = 469681.46RON
1 ETH = 15963.24RON
1 LTC = 423.72RON
1 XRP = 6.49RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 5.99% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.59%
6 luni: 5.63%
12 luni: 5.68%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET17302.900.63%
BET-BK3221.640.41%
BET-EF929.350.69%
BET-FI60662.120.61%
BET-NG1219.650.92%
BET-TR38161.220.63%
BET-TRN37092.260.63%
BET-XT1485.430.59%
BET-XT-TR3220.460.59%
BET-XT-TRN3136.900.59%
BETAeRO921.78-0.46%
BETPlus2560.280.63%
RTL38306.500.68%

Opinii

Dumitru Chisăliță, președintele AEI
Profesorul Mircea Coșea / Foto: Crișan Andreescu

Donald Trump revine. Mircea Coşea: Ce se schimbă pentru România și economia europeană?

Donald Trump a fost ales din nou președinte în...

Adrian Negrescu, analist economic

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel