Începând de luni, 14 iunie, dosarele de finanțare transmise de persoanele juridice în cadrul programelor sus-menționate, vor conține mai puține documente, iar, pentru facilitarea însușirii prevederilor ghidurilor de finanțare, criteriile de eligibilitate și componența documentațiilor sunt reglementate prin intermediul a două articole, valabile tuturor categoriilor de solicitanți, după cum urmează:
- Pentru Programul Rabla , toate categoriile de solicitanți vor urmări criteriile de eligibilitate prevăzute la articolul 27 și componența dosarului de finanțare prevăzută la articolul 28 din Ghid;
Câte dosare din Programul Rabla au fost aprobate
- Pentru Programul Rabla Plus, toate categoriile de solicitanți vor urmări criteriile de eligibilitate prevăzute la articolul 24 și componența dosarului de finanțare prevăzută la articolul 25 din Ghid.
Modificările au avut în vedere și simplificarea unor proceduri interne specifice evaluării dosarelor de finanțare, care va conduce la urgentarea soluționării cererilor de finanțare depuse de solicitanți în cadrul celor două programe.
Modificările de mai sus se aplică dosarelor de finanțare depuse începând din 14 iunie 2021, cele transmise până la data de 13 iunie, inclusiv, urmând a fi soluționate potrivit prevederilor celor două ghiduri valabile la momentul depunerii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.