Nordis Group se alătură Ministerului Afacerilor Externe, care este coordonator oficial al procesului de participare a României la Expo 2020. Scopul este de a întări eforturile dedicate promovării economice, culturale și turistice și a accentua poziția țării noastre la nivel internațional ca promotor al parteneriatelor între diverse organizații, industrii și teritorii.
Ediția Expo 2020 se desfășoară sub motto-ul „Connecting Minds, Creating the Future” și reunește participarea a 190 de state și organizații internaționale, fiind estimat un flux de 25 de milioane de vizitatori. Tema principală a pavilionului național, „New Nature”, prezintă legătura dintre mediu, resurse și comunități, care pot asigura o structură echilibrată și oportunități pentru o dezvoltare sustenabilă, la nivel regional și global.
Pe durata celor 6 luni, Nordis Group va participa activ prin reprezentanți dedicați în cadrul pavilionului și prin organizarea unor evenimente de business specifice, menite să lanseze dialoguri de business și să susțină promovarea potențialului economic și valorilor culturale românești.
Nordis Group este un ambasador activ al potențialului țării noastre, în special în sectorul imobiliar, turistic și economic. Proiectele grupului constă în dezvoltări de ansambluri hoteliere și imobiliare premium în locații strategice precum Mamaia, Sinaia, Brașov și București. Prin natura modelului de business, prezența Nordis scoate în evidență atuurile comunităților regionale prin stimularea traficului turistic și crearea oportunităților de job și business. În nordul stațiunii Mamaia, compania dezvoltă Nordis City, un proiect constituit din 2 etape, care la finalizare va avea 200.000 de metri pătrați construiți, fiind cea mai mare dezvoltare hotelieră și rezidențială de cinci stele din România.
„Depunem eforturi masive pentru a implementa în piață o viziune nouă a felului în care construim, trăim și alegem luxul în România. Astfel, susținem un mod de business dinamic și inovator, susținem cu mândrie potențialul turistic al țării, în special prin proiectele hoteliere pe care le derulăm și încurajăm investițiile în România. Există o sinergie între viziunea Nordis și scopul Expo, de a promova inovații și concepte noi care vor modela lumea, și suntem mândri că susținem aceste eforturi la nivel internațional și propagăm imaginea României într-un eveniment iconic mondial”, a declarat Emanuel Poștoacă, Președinte Nordis Group.
Dubai Expo 2020 în cifre
Este pentru prima dată în istorie când Emiratele Arabe Unite organizează o ediție a Expoziției Mondiale în Orientul Mijlociu. Investiția totală se ridică la aproximativ 8,7 miliarde de dolari, UAE estimând un randament de 17,7 miliarde de dolari. Activitatea Economică va fi egală cu 1,5 % din PIB-ul Emiratelor Arabe Unite.
Cum s-a remarcat România la Expozițiile Mondiale România a participat la 19 din cele 34 de ediții ale Expoziției Mondiale. În 1867, România a fost reprezentată la Paris de câteva nume importante din istoria noastră, comisarul expoziției de atunci fiind scriitorul, arheologul și omul politic Alexandru Odobescu și, respectiv, Ion C. Brătianu, premiat pentru vinurile și trufandalele produse la moșia Florica.
În 1939, la New York, România s-a remarcat datorită restaurantului Casa Românească, locul de întâlnire al elitei americane, precum și printr-o expunere desăvârșită a sectoarelor dedicate aviației, cercetării, agriculturii, extracției și prelucrării petrolului.
Printre invențiile și inovațiile prezentate publicului la diverse ediții ale Expoziției Mondiale se numără: telefonul, Turnul Eiffel, mașina cu raze X, televiziunea de difuzare comercială, ecranele tactile, robotul umanoid.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.