Firma americană a revizuit complet designul aplicației sale, ceea ce înseamnă, în primul rând, schimbarea paletei de culori. Au fost testate peste 35 de culori diferite înainte de a găsi această nouă nuanță de verde.
O paletă care „permite combinații armonioase de culori pe parcursul aplicației”, a spus Meta, precizând că s-a renunțat la nuanțe sobere și neutre, la unele mai puțin agresive pentru ochi.
A fost revizuit inclusiv modul sumbru, care este, acum „și mai întunecat”. Tonuri mai profunde și contrast mai mare pentru a reduce oboseala ochilor.
Iconografia are, la rândul ei, un aspect nou. Se regăsesc acum pictograme cu forme mai rotunjite, mai multe animații „distractive”, iar fundalul a fost „împrospătat” de echipa de grafică.
Dincolo de design, este și experiența utilizatorului care a fost revizuită (design UX). Utilizatorii Android vor fi deosebit de mulțumiți de schimbarea poziției barei de navigare. S-a mutat din partea de sus a ecranului în partea de jos. La fel și pentru utilizatorii IOS. Această modificare va facilita foarte mult utilizarea aplicației, mai ales pentru cei care au smartphone-uri cu ecran mare sau foarte mare.
Instrumentele de organizare a mesajelor au fost îmbunătățite. Acum există filtre de conversație, care permit filtrarea conversațiile citite, necitite sau de grup. Utilizatorii IOS nu vor avea modificări majore în ceea ce privește UX. Doar trimiterea atașamentelor trebuie să se schimbe puțin. Fila este acum extensibilă. O dezvoltare minoră, dar care va facilita trimiterea de atașamente precum videoclipuri sau documente.
Citește și Cum vezi cine te-a blocat pe WhatsApp
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.