Printre noile funcții se numără și o piață în care mărcile ar putea identifica creatori de conținut care se adresează audienței pe care o țintesc. Mulți creatori de social media sunt plătiți pentru a posta conținut sponsorizat, dar scopul acestei piețe ar fi ca Instagram să joace un rol sporit în a ajuta brandurile să descopere creatori emergenți, a declarat Adam Mosseri, șefulal serviciilor de imagini și videoclipuri deținute de Facebook.
Facebook a lansat versiunea INSTAGRAM LITE. Despre ce e vorba
Zuckerberg a anunțat, de asemenea, magazine are creatorilor, care ar permite acestora să vândă bunuri utilizatorilor de Instagram direct prin profilurile lor de pe rețeaua socială.
Anul trecut, compania a introdus Facebook Shops și Instagram Shops, care permit companiilor să vândă direct utilizatorilor. Unii creatori de top, precum Kim Kardashian, au deja magazine pe profilurile lor de Instagram.
„Acest lucru a fost deosebit de important în ultimul an. O mulțime de magazine fizice au trebuit să se închidă în timpul blocajelor, dar au rămas deschide online”, a spus Zuckerberg pe Instagram Live. „Poate fi o experiență mai personalizată și mai convenabilă.”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.