Miza viitorului concurs nu va fi viața sau moartea, așa cum se întâmplă în drama distopică sud-coreeană. În schimb, 456 de recruți din întreaga lume vor participa la jocuri în care „cea mai rea soartă este să plece acasă cu mâna goală", ratând un premiu de 4,56 milioane de dolari. Miercuri, platforma a anunțat că noul său serial de 10 episoade, Squid Game: The Challenge, va oferi „cea mai mare distribuție și cel mai mare premiu forfetar în bani din istoria reality TV".
„În timp ce [jucătorii] se vor întrece printr-o serie de jocuri inspirate de show-ul original, plus unele noi și surprinzătoare, strategiile, alianțele și caracterul lor vor fi puse la încercare în timp ce concurenții sunt eliminați", au explicat reprezentanții platformei.
Participanții trebuie să aibă cel puțin 21 de ani. Ei trebuie să vorbească limba engleză și să fie disponibili cel mult patru săptămâni la începutul anului 2023 pentru filmări. Cei 456 de participanți sunt o aluzie la serialul TV, care prezintă același număr de jucători, protagonistul său principal Seong Gi-hun fiind denumit și Player 456.
Serialul sud-coreean de tip thriller spune povestea unor persoane îndatorate care concurează pentru un premiu uriaș în bani într-o serie mortală de jocuri pentru copii. Squid Game deține recordul pentru cel mai popular serial Netflix din toate timpurile și a fost urmărit de 111 milioane de utilizatori în primele 28 de zile de la lansare.
Citeşte şi: Netflix ar putea să ofere transmisiuni directe despre război
Netflix transmite că evaluează posibilitatea de a introduce show-uri transmise live în oferta sa. Ştiri despre război, show-uri de standup comedy, concursuri de talente la care utilizatorii să poată vota în timp real concurenţii, seriale fără scenariu - toate ar putea deveni o premieră pentru platforma Netflix, care lucrează la o funcţie de live streaming, informează Deadline.
Compania s-a confruntat cu o serie de obstacole în ultima perioadă, iar acum încearcă să refacă şi să crească numărul de abonaţi, prin „implicarea” lor în show-urile live, o cale urmată deja de către alţi competitori din piaţă. Competiţiile şi show-urile live nu vor fi însă şi în domeniul sportului, mai notează sursa citată.
NETFLIX, în criză. Când intenţionează compania să introducă abonamentul cu reclame
Netflix le-a spus recent angajaților că noul nivel publicitar cu preț redus al companiei ar putea apărea până la sfârșitul anului, potrivit unui raport publicat marți de New York Times. Compania se confruntă cu dificultăți pe măsură ce concurența în domeniul streaming-ului se intensifică: Acțiunile s-au prăbușit luna trecută după ce Netflix a raportat prima pierdere trimestrială de abonați din mai bine de un deceniu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.