Serviciul de streaming și-a anunțat marți acționarii că intenționează să monetizeze partajarea credențialelor, acest lucru urmând să se întâmple la începutul anului viitor. În funcție de abonament, până acum nu era posibil ca mai mult de un anumit număr de utilizatori să acceseze conținutul în același timp.
Dacă înregistrările aveau loc una după alta, conturile puteau fi partajate de câte ori se dorea. Netflix estimează că 100 de milioane de gospodării din întreaga lume utilizează această platformă fără să plătească.
Având în vedere numărul redus de abonați de la începutul anului, grupul american nu mai vrea să permită partajarea dat fiindcă acest lucru este o posibilă sursă de venit. În America Latină, Netflix a efectuat recent un test în care fiecare subcont costa 2,99 dolari în plus. O strategie similară va fi implementată la nivel mondial la începutul anului 2023.
Mesajul transmis de Netflix spune că: "Am ascultat feedback-ul consumatorilor și vom implementa posibilitatea ca persoanele care au închiriat anterior profiluri Netflix să le convertească în profilurile lor, iar proprietarii de profiluri să își gestioneze mai ușor dispozitivele și să plătească pentru altele". , dacă se dorește acest lucru.
Despre faptul că Netflix vrea să își mărească veniturile se știe deja din această vară, atunci când a a apărut zvonul conform căruia se vor introduce pe platforma de streaming și reclame însă acest lucru nu a fost însă confirmat de companie.
Citește și:
Netflix face un gest fără precedent
Platforma de streaming Netflix, acuzată de mult timp că este groparul cinematografiei, a încheiat o alianță fără precedent cu trei mari rețele de cinematografe din Statele Unite, oferindu-le acestora prima ocazie de a proiecta cel de-al doilea episod al francizei "Knives in the Air".
"Ceapa de sticlă: Povestea a doi urși", un film polițist cu superstarul britanic Daniel Craig în rolul unui detectiv isteț, va fi lansat în cinematografe timp de o săptămână, între 23 și 29 noiembrie, potrivit unui comunicat dat publicității joi.
Gigantul de streaming a ajuns la un acord cu trei mari rețele de cinematografe din SUA, Regal, AMC și Cineworld, pentru a le oferi dreptul exclusiv de a vedea filmul acasă, în timp ce abonații platformei vor trebui să aștepte până pe 23 decembrie.
Filmul va fi difuzat în doar 600 de cinematografe, în principal în Statele Unite și pe alte piețe precum Marea Britanie, Spania, Australia și Germania, dar nu și în Franța.
Această uniune între grupul lui Reed Hastings și cinematografe este o mică revoluție: până acum, Netflix și-a permis incursiuni în cinematografe pentru operațiuni de marketing în timpul festivalurilor sau pentru a permite filmelor sale să concureze la Oscaruri, dar nu încheiase niciodată un astfel de acord.
"Sunt în culmea fericirii (...). Aceste filme sunt făcute pentru a emoționa publicul, iar eu abia aștept să simt energia mulțimii", a declarat regizorul Rian Johnson, citat în comunicat.
Netflix a plătit anul trecut peste 460 de milioane de dolari pentru a cumpăra drepturile asupra francizei "Knives in the Air", care a fost un succes de box-office.
În prezent, teatrele încearcă să readucă o parte din publicul care le-a părăsit după pandemie. Pe de altă parte, concurența acerbă dintre platforme (Disney+, Apple TV+, Amazon Prime Video, Netflix, Hulu, HBO Max) provoacă o criză de creștere la Netflix. Veteranul industriei a pierdut aproape 1,2 milioane de abonați în prima jumătate a anului, fiind pentru prima dată când acest lucru s-a întâmplat în ultimii zece ani. Citește mai mult AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.