Netflix a discutat despre crearea unor versiuni gratuite ale serviciului său de streaming pe anumite piețe, în special în Europa și Asia, în timp ce compania caută mai multe modalități de a-și crește audiența, potrivit unor surse familiarizate cu subiectul, scrie Bloomberg.
Netflix a experimentat deja această variant gratuită în Kenya, dar a întrerupt-o anul trecut când au declarat pentru Reuters că "Cu siguranță am învățat multe din acest test. Vom continua să oferim o varietate de alte planuri."
Executivii companiei au discutat deja dacă să creeze o versiune gratuită a serviciului pe piețe mari, în special pe cele cu rețele TV gratuite populare, care funcționează pe baza contractelor din reclame.
Compania nu intenționează să ofere un serviciu gratuit în SUA, au declarat aceste persoane, care au refuzat să fie identificate deoarece planurile sunt în fază incipientă.
Deși în că în faza de discuții, oferirea unui serviciu gratuit ar ajuta compania să ajungă la mai mulți oameni care fie nu își permit un abonament.
"Au avut o evoluție lentă", a declarant pentru Bloomberg un director de publicitate al companiei.
Netflix este, probabil, al nouălea sau al zecelea cel mai mare jucător în publicitatea video online deși a făcut mai multe demersuri pentru a recupera acest decalaj. "Nu este cel mai atractiv loc", a spus executivul.
Netflix are un cost care pornește de la 4.99 euro / lună, adică aproximativ 24.8 lei / lună.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.