Ştiri despre război, show-uri de standup comedy, concursuri de talente la care utilizatorii să poată vota în timp real concurenţii, seriale fără scenariu - toate ar putea deveni o premieră pentru platforma Netflix, care lucrează la o funcţie de live streaming, informează Deadline.
Compania s-a confruntat cu o serie de obstacole în ultima perioadă, iar acum încearcă să refacă şi să crească numărul de abonaţi, prin „implicarea” lor în show-urile live, o cale urmată deja de către alţi competitori din piaţă.
Competiţiile şi show-urile live nu vor fi însă şi în domeniul sportului, mai notează sursa citată.
NETFLIX, în criză. Când intenţionează compania să introducă abonamentul cu reclame
Netflix le-a spus recent angajaților că noul nivel publicitar cu preț redus al companiei ar putea apărea până la sfârșitul anului, potrivit unui raport publicat marți de New York Times.
Compania se confruntă cu dificultăți pe măsură ce concurența în domeniul streaming-ului se intensifică: Acțiunile s-au prăbușit luna trecută după ce Netflix a raportat prima pierdere trimestrială de abonați din mai bine de un deceniu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.