Vânzările de ciocolată Milkybar Wowsomes, un produs lansat în urmă cu mai puţin de doi ani pe piaţa din Marea Britanie, au fost "dezamăgitoare" deoarece gustul era unul diferit de cel al ciocolatei cu un conţinut normal de zahăr, a declarat joi directorul de tehnologie de la Nestle, Stefan Palzer.
Milkybar Wowsomes a fost primul produs care a utilizat o tehnologie dezvăluită de Nestle în 2016 şi care permitea crearea unui zahăr cu o structură mai poroasă, ceea ce rezulta în reducerea cu aproximativ o treime a cantităţii de zahăr.
Unii analişti se aşteptau ca această descoperire să ofere grupului Nestle un avantaj competitiv pe măsură ce producătorii de alimente din întreaga lume caută modalităţi pentru a răspunde la solicitările consumatorilor pentru produse mai sănătoase. Cu toate acestea, un purtător de cuvânt de la Nestle a spus că noile produse au fost retrase de pe raft la mijlocul anului trecut.
Familia italiană Ferrero primește peste 600 milioane euro de la Nutella
Acum Nestle lucrează la următoarea generaţie de tehnici de reducere a zahărului care vor fi introduse în acest an şi vor fi implementare într-o gamă largă de produse, inclusiv băuturi.
"Am tras învăţămintele necesare şi acum avem performanţe mult mai bune" a spus Palzer, adăugând că noile metode vor reduce conţinutul de zahăr cu 30% printr-o abordare naturală.
Anunţul celor de la Nestle scoate în evidenţă provocarea cu care se confruntă marii producători de alimente. Deşi guvernele şi unii consumatori cer produse cu un conţinut mai mic de zahăr, majoritatea consumatorilor nu sunt încântaţi de alternativele cu un conţinut mai mic de zahăr.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.