Renumit pentru supele sale Maggi, grupul Nestle a investit în produse alimentare pe bază de plante în ideea de a-i atrage pe consumatorii care doresc să mănânce mai puţină carne.
Noua alternativă la ton, produs pe baza unor proteine din mazăre şi gluten de grâu, va fi vândută în borcane de sticlă, în prima fază în supermarketurile din Elveţia, sub marca "Garden Gourmet", începând de finele lunii august. Nestle susţine că acest ton vegan poate fi utilizat în salate, sandviciuri şi pizza. Compania a adăugat că în unele magazine vor fi vândute şi sandviciuri gata preparate cu noul ton vegetal.
Citește și Gmail şi alte servicii Google funcționează GREOI în întreaga lume
Dezvoltat timp de nouă luni la laboratoarele Nestle din Elveţia, acest ton vegan este primul produs marin pe bază de plante care va ajunge pe rafturile magazinelor. În prezent sunt deja disponibile burgeri, carne tocată, cârnaţi şi aripioare de pui, toate pe bază de soia.
Anul trecut Nestle a vândut alternative pe bază de plante la produsele din carne în valoare de aproximativ 200 milioane franci elveţieni.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.