Publicitate
Cumpărătorul este compania biofarmaceutică Stallergenes Greer. Anul trecut, Nestlé a lansat o revizuire strategică a acestui tratament, achiziționat odată cu preluarea, în 2020, a grupului american Aimmune Therapeutics. O manevră gândită ca o extindere a activităților desfășurte de Nestle în domeniul sănătății nutriționale.
În noiembrie, în cadrul unui seminar destinat investitorilor, grupul care deține dozele de cafea Nespresso și produsele din gama Maggi a recunoscut că acest tratament nu a avut succesul scontat, pentru că ”pacienții au acceptat cu greu noul medicament, dar și din cauza profesioniștilor din domeniul sănătății, care au pus bețe în roate".
În aceste condiții, compania a decis și lansat o revizuire strategică. "Suntem încrezători că Stallergenes Greer va duce Palforzia mai departe", a declarat Greg Behar, șeful Nestlé Health Science, divizia de sănătate nutrițională a Nestlé, citat în comunicatul care anunță vânzarea.
"În același timp, vânzarea permite Nestlé Health Science să se concentreze pe punctele sale forte și pe principalele motoare de creștere", a adăugat el. Tranzacția s-a încheiat la semnare, a precizat Nestlé în comunicat. Nestlé va primi de la Stallergenes Greer, un laborator biofarmaceutic cu sediul în Baar, Elveția, plăți eșalonate și redevențe, a mai spus grupul, fără a detalia sumele acestora.
Citește și Cea mai ieftină cafea va deveni tot mai scumpă
Citește și Financial Times a calculat pierderile înregistrate de marii petrolişti după ce au părăsit Rusia
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.