"Odată cu criza Covid, am făcut un salt de cinci ani în digitalizarea serviciilor bancare. Aşa apreciem noi. A trebuit să prioritizăm unele lucruri, astfel încât să ieşim în întâmpinarea nevoilor clienţilor. Am păstrat în acelaşi timp reţeaua tradiţională şi serviciile oferite în cadrul unităţilor teritoriale. A trebuit să luăm măsuri de protecţie atât a clienţilor, cât şi a salariaţilor. Dar, în acelaşi timp, ne-am concentrat pe oferirea de servicii digitale şi unele de ultimă tehnologie", a spus Podaru, la conferinţa "Transformarea digitală între oportunitate şi strictă necesitate".
CEC Bank, profit net de 114,1 milioane de lei, în primul treimestru
El a menţionat că banca are peste 1000 de unităţi teritoriale şi acestea sunt menţinute pentru că serviciile bancare tradiţionale vor fi în continuare utile populaţiei.
Mugur Podaru a remarcat că România are un grad scăzut de bancarizare, faţă de alte ţări din UE, dar este bine pregătită din punct de vedere al serviciilor digitale, respectiv are o infrastructură creată pentru internet şi acest context s-a constat că reţelele de internet au făcut faţă solicitărilor multiplicate din toate industriile.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.