Acordul acoperă cele opt ţări ale subcontinentului indian (India, Bangladesh, Pakistan, Butan, Nepal, Afganistan, Sri Lanka şi Maldive) şi va intra în vigoare în luna august, odată cu debutul sezonului din LaLiga. În plus faţă de MTV, partidele vor putea fi văzute şi prin intermediul OTT Voot şi platforma de telecomunicaţii Jio (primul furnizor de servicii digitale din India), a mai precizat la LaLiga într-un comunicat dat publicităţii.
Meciurile vor include comentarii în engleză şi hindusă, precum şi în cele mai relevante limbi regionale, urmând să se adreseze unui număr de aproximativ 800 milioane telespectatori.
Citește și: METEO. Noi avertizări de VREME REA, până marți HARTA
LaLiga închide astfel o etapă cu Facebook ca partener în această ţară, platforma care a transmis partidele sale în India în sezoanele trecute. Asocierea LaLiga cu MTV se datorează faptului că postul de televiziune este furnizorul principal de divertisment pentru tinerii din India.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.