Eforturile tehnicienilor pentru a determina cauza bizarei defecțiuni care apărea în localitatea Aberhosan, în fiecare zi la ora 7 dimineața, au fost sortite eșecului până când un inginer a decis să verifice la sânge tot sistemul.
Michael Jones, specialistul companiei britanice BT, împreună cu echipa sa, a luat la pas tot satul, casă cu casă pentru a găsit cauza defecțiunii. Astfel că, într-o dimineață, echipa verificat satul cu un analizor de spectru într-o „ploaie torențială”.
Apple a pregătit artileria grea. Ce dispozitive lansează
Jones a explicat că echipa a „încercat toate celelalte posibilități” înainte de a începe un test de interferență electrică pentru a detecta un fenomen numit „zgomot de impuls”. Într-o dimineață, echipa a mers în jurul satului cu un analizor de spectru printr-o „ploaie torențială”.
La 7 dimineața, dispozitivul a detectat o explozie de interferențe, interferențe care veneau dintr-una dintre casele satului și unde au găsiut răspunsul la problemă. Explicația este pe cât se simplă pe atât de neașteptată: „La ora 7 dimineața, în fiecare zi, un bărbat își pornea vechiul televizor, ceea ce întrerupea efectiv accesul în bandă largă pentru întregul sat”, a spus Jones.
„După cum vă puteți imagina, când i-am arătat acest lucru, a fost șocat când a văzut că vechiul său televizor cauzează mari probleme întregului sat și a acceptat imediat să îl oprească și să. nu-l mai folosească vreodată ”, a spus Jones.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.