Tarifele sunt de 29 de lei pentru o încărcare normală și 44 de lei pentru o încărcare rapidă. Compania precizează că fiecare sesiune inițiată se referă la o singură încărcare, indiferent de electricitatea consumată sau de timpul petrecut la sţatie.
Compania spune că instalarea și operarea infrastructurii staţiilor de încărcare presupune costuri considerabile, astfel încât nu a putea continua îmbunătăţirea reţelei de staţii de încărcare daca acest serviciu ar fi menţinut gratis.
OMV Petrom a transferat 40 de zăcăminte de ţiţei şi gaze din România
Avem disponibile următoarele tipuri de conectori: Type 2 (Mennekes) (AC) pentru modelele: Tesla Model S/X/3, VW eGolf, Renault Zoe, iar cu un cablu adaptor Type 2 – Type 1 se pot încărca de asemenea Nissan LEAF, Kia Soul, Peugeot iOn.
Stațiile dispun de două tipuri de conectori pentru încărcarea continuă (DC), folosiţi cu precădere în Europa: conectorul CHAdeMO, dezvoltat de producătorii de mașini japoneze, folosit de Nissan, Kia, Mitsubishi, Citroen și Peugeot și conectorul CCS, un model dezvoltat de la versiunea conectorului Type 2, susţinut în mare parte de producătorii europeni precum BMW și Volkswagen. Pentru a încărca Tesla Model S, se poate folosi un adaptor pentru conectorul de tipul CHAdeMO.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.