"Euroins România consideră că parteneriatul dintre instituţiile publice şi mediul privat reprezintă soluţia pentru o dezvoltare durabilă a sistemului de sănătate din ţara noastră şi este un pas absolut important pentru reconstrucţia acestuia. De asemenea, considerăm că atât asigurarea de sănătate cât şi abonamentul reprezintă două alternative private ale sistemului public de sănătate, pentru că acestea pot contribui la educaţia medicală, pot degreva sistemul public de sănătate de presiunea costurilor, pot ajuta la diagnosticarea precoce a bolilor şi le pot preveni pe cele mai grave.
Dacă ar fi să facem o comparaţie între cele două – abonament şi asigurare de sănătate – noi considerăm că cele două răspund unor nevoi diferite ale cetăţenilor. În mare parte, abonamentele medicale oferă prevenţie, pe când asigurarea voluntară de sănătate, pe lângă prevenţie, acoperă şi cheltuielile legate de spitalizare, intervenţiile chirurgicale atunci când este necesar un tratament curativ în acest sens, precum şi recuperarea medicală", a afirmat Irina Bejan, Șef Serviciu Asigurări de Sănătate Euroins România, în cadrul dezbaterii organizate de Fundaţia Institutul de Studii Financiare şi trustul de presă DC Media Group trust media din care fac parte DCNews, DCBusiness, DCMedical, StiriDiaspora.ro, DefenseRomania.ro, Spectacola.ro, Astrosens.ro, RadioDCNews.ro si DCNewsTV.
Citeşte şi: Asigurările de sănătate, paralelă cu RCA şi CASCO. Cristian Roşu (ASF): Miză de sute de milioane de euro
Mit demontat cu preţul asigurărilor private
"Vreau să demontăm puţin problemele legate de preţ, cum că o asigurare de sănătate (n.r. - privată) ar fi foarte scumpă şi nu este accesibilă tuturor cetăţenilor. O să rămâneţi plăcut surprinşi: costul pe care îl acordă Euroins unei asigurări de sănătate este de doar 1 leu/zi. La 1 leu/zi de persoană pot avea, pe lângă serviciile medicale necesare în cazul unei îmbolnăviri, precum consultaţii, analize, investigaţii medicale, inclusiv pachet preventiv, Euroins oferă asiguraţilor şi un call center medical, disponibil 24 de ore din 24 şi care este format numai din medici. Este foarte important să răspundă un medic la telefon, pentru că în momentul în care apare o problemă medicală, oare cine te poate înţelege mai bine dacă nu un medic? Şi atunci medicul oferă o consiliere medicală primară şi realizează programările de care asiguratul are nevoie, direct către clinica medicală cu care asigurătorul are contract – o clinică privată", a explicat Irina Bejan.
VIDEO:
EUROINS, răspuns la cele mai importante întrebări legate de asigurările private de sănătate
Cum poate intra un client in posesia unei polite de asigurare privata de sanatate?
La Euroins este foarte simplu sa inchei o asigurare privata de sanatate! Clientii se pot prezenta in orice Agentie Euroins (sau la partenerii nostri?), fara a fi necesar sa completeze documente cu privire la starea de sanatate sau istoricul medical si pot incheia pe loc o asigurare voluntara de sanatate. Clientii vor fi consiliati de catre colegii din Agentiile Euroins cu privire la cel mai potrivit produs in functie de necesitatile acestora si buget.
Cum pot beneficia de servicii medicale acoperite de asigurare privata de sanatate?
Accesarea serviciilor medicale este extrem de facila! Atunci cand apare o problema medicala, asiguratul trebuie sa sune la Call Center-ul medical Euroins - spuneam mai devreme ca este disponibil 24h/24. Medicul din Call Center indruma asiguratul catre medicul/specialistul de care are nevoie in functie de starea de sanatate si realizeaza programarea in cadrul unei clinici medicale partenere.
In baza programarii realizate de medicul din call center, asiguratul se prezinta la clinica medicala partenera Euroins si beneficiaza de serviciile medicale, fara a fi nevoit sa achite costul acestora. Euroins plateste serviciile medicale de care a beneficiat asiguratul direct catre clinicile partenere.
Euroins a incheiat parteneriate cu 900 de clinici si puncte de lucru pentru decontarea directa a costurilor, din care fac parte clinici de renume.
Vreau o asigurare care acopera tot. Ce ar trebui sa fac?
Suntem cu totii diferiti si avem nevoi diferite. De exemplu: sunt clienti care doresc acoperirea unor mici afectiuni medicale preexistente.
Euroins are o solutie si pentru cei care isi doresc o asigurare de sanatate complexa si au un buget dedicat/generos. Avem in portofoliu si o asigurare Premium, fara restrictii, care acopera toate serviciile medicale necesare pentru un act medical complet: pornind preventie, apoi cele necesare pentru diagnosticare, inclusiv servicii de inalta performanta (ex. PET CT) si ajungand pana la tratament: interventii chirurgicale, spitalizare, recuperare medicala.
Desi ai crede ca o asigurare de sanatate devine tot mai scumpa pe masura ce o folosesti, Euroins le acorda asiguratilor care au avut putine accesari, beneficii suplimentare (extra-asigurare), precum monitorizarea sarcinii si nastere, implant dentar, pachete preventive extinse si reduceri de prima acordate la reinnoirea politei. Mai mult, la reinnoire costul asigurarii nu creste in functie de cat de mult ai folosit polita.
Ca si concluzie, Euroins considera ca asigurarile voluntare de sanatate sunt un element esential in dezvoltarea sistemului de sanatate din Romania, atat privat cat si public, atunci cand vom avea un cadru legislativ adecvat. (important de mentionat)
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.