Conform unui comunicat remis AGERPRES, ministrul consideră că, dincolo de lipsurile materiale sau de condiţiile existente, lucrurile ar putea arată altfel dacă ar exista mai mult interes din partea angajaţilor.
"Nu avem condiţii potrivite, nu avem resurse să facem investiţii, dar totuşi nu ne putem bate joc de nişte documente, pentru orice scop au fost ele depuse de către cetăţeni la instituţiile publice. Există o limită, chiar şi în condiţii în care nu dispui de spaţii potrivite, sub care nu poţi permite abandonarea de documente. Eşti dator să cauţi soluţii. Un geam, o curăţenie poţi face, indiferent de cât de limitate sunt resursele pentru instituţiile publice care lucrează cu publicul respectiv şi deţin arhive de documente. Regret situaţia în care un cetăţean din Constanţa a fost trimis să îşi caute singur documente în arhiva care arăta într-o stare deplorabilă, o stare care merge dincolo de necesităţile de investiţii", a declarat ministrul Violeta Alexandru.
Potrivit MMPS, clădirea filmată este o anexă a sediului principal al Agenţiei Judeţene pentru Plăţi şi Inspecţie Socială Constanţa, în care şi Casa de pensii deţine un spaţiu în care a depozitat dosarele pasive ale beneficiarilor decedaţi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.