Chiar dacă nu are forța gigantului american Starbucks, 5 to Go este foarte populară în România, fiind fondată de un român, Radu Savopol.
5 to Go a ajuns la peste 5 milioane de euro cifră de afaceri și la anul se pregătește să se extindă în Polonia, țară cu peste 1.200 de unități de lanțuri de cafenele, care și-a dublat piața în ultimii ani.
5 to Go a făcut deliciul rețelelor de socializare printr-o reclamă de tip guerilla pusă pe un bloc lângă cea a celor de la Starbucks.
Savopol a lansat rețeaua în 2014 după ce a lansat o altă cafeanea și un pub în Sinaia.
Totuși, calitatea nu este punctul forte al cafelelor 5 to Go ci conceptul, care face mai accesibile anumite produse.
Consumul de cafea pe cap de locuitor în România încă este scăzut, aproximativ 2,5 kg anual pentru un român.
80% dintre români preferă consumul de cafea preparată în casă, în timp ce cafenelele, restaurantele sau fast-food-urile au o pondere egală cu automatele de cafea, de 10% din ocaziile de consum, conform unui studiu Daedalus Consulting.
Cea mai scumpă cafea din lume. Este din Panama se bea doar în SUA
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.