Compania dorește să ridice gradul de cultură digitală a salariaților. Rakuten a luat această decizie pe fondul concurenței tot mai acerbe din partea gigantului american Amazon. ”Dacă lucrați, să zicem, la Toyota, știți din ce este alcătuit un autoturism - motor, suspensii, etc. Dacă lucrați la o firmă care oferă servicii de IT, trebuie să aveți cunoștințe de bază despre ce se află în interiorul unui computer”, a declarat Mikitani pentru agenția Bloomberg.
În ultimii ani, Rakuten a început să piardă în fața concurenței cu alți mari retaileri. Compania a decis diversificarea afacerilor sale. Astfel, firma deține în prezent circa 80 de filiale, care se ocupă de banking, asigurări, reclamă pe internet, construcție de drone și altele. Deocamdată, Rakuten nu a reușit să devină lider în nici unul dintre aceste domenii.
Limba engleză
Interesant este că, anterior, Mikitani a lansat în cadrul întreprinderii sale o campanie pentru studiere limbii engleze. Angajații care nu găseau timp pentru cursuri, erau fie concediați, fie retrogradați. Miliardarul japonez este mândru de rezultat, considerând efortul salariaților drept pozitiv. Potrivit spuselor sale, lucrătorii de la Rakuten cunosc engleza mai bine decât majoritatea japonezilor.
Citește și Adio restaurante, adio petreceri în sufragerie! GALERIE FOTO
Anul trecut, Rakuten a anunțat că intenționează să transforme programul său de loialitate, în valoare de 9 miliarde de dolari, în criptovalută. Cu monede virtuale urmau să fie răsplătiți clienții pentru achizițiile lor, participarea la diferite acțiuni și pentru statutul de membru în clubul cumpărătorilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.