PR Manager Michelin Central Europe & Central Asia, Simona Lupică, a declarat, luni, pentru AGERPRES, că fabrica Michelin din Olsztyn trece printr-o transformare tehnologică pentru a răspunde mai bine tendinţelor pieţei de anvelope pentru camioane şi autoturisme, investiţiile fiind dedicate modernizării unităţii de producţie a anvelopelor pentru autoturisme şi camionete, pentru a permite înlocuirea unei părţi a liniei de producţie curente cu tehnologie actualizată.
"În plus, Michelin a decis să închidă treptat activitatea de producţie a anvelopelor pentru camioane în fabrica din Olsztyn, pană la sfârşitul lunii decembrie 2024. Fabricile din Aranda (Spania n.r.), Alessandria (Italia n.r.) şi Zalău îşi vor utiliza capacitatea disponibilă şi vor răspunde cerinţelor pieţei. Aceste transferuri vor permite echilibrarea capacităţii de producţie a anvelopelor pentru camioane în fabricile din Europa, care vor putea produce volumele necesare pieţei în anii următori", a precizat Simona Lupică.
Potrivit sursei citate, în ceea ce priveşte închiderea activităţii la fabrica din Polonia, nu va exista un plan de concediere, toţi cei 430 de angajaţi afectaţi de această decizie urmând a fi susţinuţi pentru a putea fi transferaţi către o nouă poziţie.
Compania Michelin şi-a început activitatea în România în august 2001. În prezent, Michelin are în România peste 4.500 de angajaţi, trei fabrici - două la Zalău şi una la Floreşti, o reţea comercială şi un centru de servicii partajate. Începând cu anul 2018, Bucureştiul a devenit centru de coordonare a regiunii Europa Centrală şi Asia Centrală (30 ţări).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.