În data de 15.03.2019, Metrorex a publicat în SEAP anunţul de participare pentru proiectarea şi execuţia structurii de rezistenţă a secţiunii 1 Mai – Tokyo, “Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă (Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni). Un operator economic a depus o contestaţie în data de 28 mai, iar în urma măsurilor de remediere, contestaţia a fost retrasă în data de 31 mai, relatează Mediafax.
Procedura de atribuire va continua după ridicarea suspendării în urma pronunţării soluţiei Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC), urmând ca termenul limită de depunere a candidaturilor să fie decalat cu 20 de zile.
Citește și: Metrorex s-a decis. Ce se întâmplă cu magistrala 2 de metrou
Proiectul Magistrala 6, 1 Mai – Otopeni, este finanţat din fonduri de la bugetul de stat şi din fonduri externe nerambursabile în cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare 2014 – 2020.
Valoarea estimată a obiectivului de investiţii fără T.V.A. este de 1.269.784.510 lei.
Obiectul proiectului “Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă” este realizarea unei linii de transport public între Aeroportul Internaţional Henri Coandă (Otopeni) şi Bucureşti, contribuind astfel la dezvoltarea economiei regionale şi îmbunătăţirea mediului urban prin reducerea blocajelor de trafic, accidentelor rutiere şi poluării aerului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.