"Vă prezentăm Meta Quest 3. Prima cască de consum cu realitate mixtă color de înaltă rezoluție", a spus Mark Zuckerberg pe conturile sale de Facebook și Instagram. Realitatea mixtă permite utilizatorilor să treacă de la realitatea virtuală, care îi ”teleportează” într-o lume virtuală, la realitatea augmentată, în care elementele virtuale apar suprapuse peste mediul lor real.
Quest 3, care va fi pus în vânzare la toamnă, cu prețuri care începe cu 500 de dolari în Statele Unitenă, este "cu 40% mai subțire" decât modelul precedent și "mai confortabil", fiind "cel mai puternic headset" al mărcii în acest stadiu, a subliniat directorul. La sfârșitul anului 2021, Facebook a devenit Meta, o companie de metavers, descrisă de CEO ca fiind viitorul internetului, după web și mobil. Căștile Quest reprezentau peste 80% din piață la sfârșitul anului 2022, potrivit Counterpoint, dar eforturile gigantului rețelelor de socializare nu au cucerit publictul larg atât cât s-au aștatate creatorii lor.
Numărul de utilizatori de astfel de echipamente a înregistrat un salt în 2021, în timpul pandemiei, dar de atunci a crescut mai lent, cu aproximativ 5 până la 6% pe an, potrivit Insider Intelligence. Potrivit firmei de cercetare, aproximativ 35 de milioane de persoane folosesc acum o cască VR cel puțin o dată pe lună în SUA, adică aproximativ 10% din populație. Meta "ar dori să stabilească standardele pentru sistemele de operare pentru această nouă tehnologie, așa cum au făcut Google și Apple pentru smartphone-uri", comentează analistul Yory Wurmser de la Insider Intelligence. "Ca urmare, nu se supără să vândă căștile în pierdere pentru a construi o bază de consumatori".
Mulți observatori pariază pe faptul că Apple va dezvălui săptămâna viitoare, în cadrul conferinței sale anuale pentru dezvoltatori, primul său headset de realitate mixtă. "Apple spera să lanseze un produs mai apropiat de o pereche de ochelari decât de o cască de jocuri video", spune Yory Wurmser, "dar se pare că va dezvălui ceva mai mare (și cu siguranță mai scump), deoarece dorește ca entuziaștii și inginerii să îl folosească și să înceapă să construiască un ecosistem de aplicații dedicate", înainte de a concepe dispozitive mai ușoare și mai ieftine pentru publicul larg.
Citește și TikTok a operat modificări și a introdus mai multe funcții
"TikTok îi inspiră pe oameni să îşi împărtăşească creativitatea, cunoştinţele şi pasiunile cu alţii în timp ce se distrează şi aduc bucurie comunităţii. Pentru a oferi un spaţiu primitor şi autentic, TikTok a introdus mai multe funcţii noi în prima parte a anului 2023, pornind de la angajamentul companiei de a crea experienţe sigure şi pozitive pentru comunitatea globală. TikTok este un mediu distractiv şi incluziv în care oamenii pot crea, pot găsi comunităţi şi se pot distra, iar platforma acţionează pentru a elimina conţinutul care încalcă Regulile Comunităţii şi pentru a limita conţinutul care poate fi nepotrivit pentru o audienţă extinsă. Obiectivul TikTok este de a identifica şi a elimina conţinutul care încalcă politicile platformei rapid şi la scară largă. Pentru a continua aceste eforturi, TikTok lucrează să: prioritizeze eliminarea rapidă a conţinutului extrem, cum ar fi materialele de abuz sexual asupra copiilor (CSAM) şi extremismul violent; minimizeze vizualizările conţinutului care încalcă Regulile Comunităţii TikTok; asigure acurateţe, consistenţă şi echitate pentru creatorii de pe platformă", se spune în comunicat. Citește mai departe AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.