Publicitate
Consiliul de administrație a făcut această recomandar obligatorie ca parte a unei decizii privind un montaj video brut cu președintele american Joe Biden.
Gigantul rețelelor sociale trebuie să își reformuleze regulamentele și să se asigure că imaginile și sunetele modificate sunt clar identificabile ca atare de către utilizatori, spune consiliul pe care compania l-a creat, după mai multe scandaluri, pentru a avea o privire independentă asupra moderării conținutului.
Meta trebuie să „înceapă să eticheteze acest gen de conținut precum videoclipurile modificate de inteligența artificială (AI) sau alte mijloace, atunci când un astfel de conținut este susceptibil să provoace rău”, a cerut consiliul. Anul acesta este considerat unul al alegerilor, cu prezidențialele din Statele Unite în cap de listă ca importanță și impact, iar autoritățile se tem de un val de „deepfake”, montaje vizuale și/sau sonore mai mult sau mai puțin sofisticate datorită inteligenței artificiale.
Videoclipul cu Joe Biden - care îl arată pe șeful statului atingând pieptul nepoatei sale adulte, cu o legendă care îl descrie ca pedofil - a apărut în online anul trecut. Consiliul a confirmat că nu a încălcat regulile actuale ale Meta, dar a cerut actualizarea acestora. „Sub forma ei actuală, această politică nu are sens”, a spus Michael McConnell, copreședintele consiliului citat în comunicatul de presă.
„Ea interzice videoclipurile editate care arată oameni spunând lucruri pe care nu le spun, dar nu interzice postările care arată o persoană făcând ceva pe care nu le-a făcut. Se aplică doar videoclipurilor create cu folosirea inteligenței artificiale, dar permite altor conținuturi falsificate să scape”, a explicat el.
„Poate cel mai îngrijorător este că regulamentul nu acoperă falsificările audio, care sunt una dintre cele mai puternice forme de dezinformare electorală pe care le vedem în întreaga lume. Meta trebuie să lucreze pentru a umple aceste goluri. Și trebuie să facă urgent acest lucru”, a adăugat McConnell. Prin urmare, consiliul cele companiei Meta să atașeze „etichete” întregului conținut „identificat ca manipulat”, indiferent de contextul în care este postat.
El subliniază că „nu toate videoclipurile sau sunetele înșelătoare sunt inacceptabile în sine, în absența unui risc direct de vătămare în viața reală, în special atunci când implică umor. Meta intenționează să răspundă în maximum 60 de zile.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.