Potrivit unui comunicat de presă al companiei, transmis marţi AGERPRES, Programul Meta Boost este un hub de training online, gratuit, ce oferă de la oportunităţi de dezvoltare a competenţelor şi poveşti de succes inspiraţionale, până la mentorat.
Lansarea noii platforme a fost marcată printr-un eveniment oficial, cu paneluri şi workshop-uri despre instrumente digitale pentru IMM-uri, ce s-a desfăşurat, marţi, la Bucureşti.
"Vrem să consolidăm prezenţa Meta în România, începând cu un eveniment care extinde sprijinul nostru pentru IMM-uri, mai ales după doi ani dificili. Scopul nostru este să-i ajutăm pe antreprenori să profite la maxim de potenţialul internetului şi al instrumentelor Meta, oferindu-le informaţii utile despre cum să îşi planifice campaniile, să-şi structureze bugetele şi să vină în întâmpinarea aşteptărilor clienţilor lor, într-un mod care să facă diferenţa", a explicat Jacob Turowski, director de Politici Publice pentru Europa Centrală şi de Est, în cadrul Meta.
Prin intermediul Meta Boost, IMM-urile au posibilitatea de a-şi utiliza mai bine prezenţa în online şi de a învăţa noi modalităţi pentru îndeplinirea obiectivelor.
"Privind în ansamblu, în România pandemia a dărâmat zidul care exista înainte faţă de încrederea oamenilor în cumpărăturile online. Există o tendinţă din ce în ce mai mare de a susţine brandurile naţionale ce dovedesc că pot să prospere chiar şi în vremuri dificile. Mediul online a devenit principalul canal de comunicare pentru branduri şi consumatori, care au încercat să rămână în contact şi să meargă mai departe. Însă noua normalitate înseamnă adesea pentru întreprinderile mici şi adaptarea modelului de afaceri şi mutarea unei mari părţi a acestuia în online. Acest lucru poate contribui la menţinerea lichidităţilor şi a locurilor de muncă, dar pentru unele companii a fost o misiune dificilă", se arată în comunicatul citat.
Pe termen lung, Meta a anunţat că va implementa o serie de iniţiative pentru a-şi consolida prezenţa în regiunea Europei Centrale şi de Est.
Meta Platforms Inc. este firma-mamă reţelei de socializare Facebook.
Vezi şi: Modificări importante la WhatsApp. Apare o nouă funcție
Concret, apare o nouă funcție, și anume funcția multi-device la WhatsApp. În curând vor putea fi conectate până la 4 telefoane sau tablete cu același număr de telefon.
Luna trecută, după actualizarea WhatsApp beta pentru Android, Wabetainfo anunța posibilitatea de a folosi același număr de telefon pe mai multe smartphone-uri și tablete, pentru a sincroniza conversațiile între diferitele dispozitive.
Acum, Wabetainfo a notat activarea așa-numitului "multi-device" în WhatsApp pentru Android. Versiunea de probă este disponibilă doar pentru un număr mic de utilizatori acum, însă permite conectarea mai multor dispozitive.
"După ce vă conectați contul de WhatsApp la un nou telefon mobil, istoricul de chat va fi sincronizat pe dispozitivele conectate. Întrucât este vorba de o versiune beta, este posibil ca unele caracteristici să nu fie încă disponibile, de exemplu, posibilitatea de a vizualiza locațiile partajate în timp real și listele lungi de stickere", conform Wabetainfo.
Până la 4 telefoane sau tablete vor putea fi conectate la același număr WhatsApp, păstrându-se în același timp securitatea end-to-end, care protejează conversațiile de ochii terților.
Nu se știe când va lansa Meta, gigantul american care controlează WhatsApp, actualizarea pentru toți abonații, deși versiunea beta pentru Android sugerează o disponibilitate nu foarte îndepărtată, relatează Antena 3 CNN.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.