Conform datelor care apr pe platforma de achiziții publice SICAP, în cursă s-au înscris trei competitori, cererea fiind pentru autobuze diesel Euro 6.
BMC Truck & Bus, firmă deţinută de oameni de afaceri din Turcia și care produce modelul Euro Bus Diamond de la Ciorogârla şi distribuie autobuze BMC Procity este primul participant.
A doua companie care a depus ofertă este Mercedes – Benz România, care revine, astfel, în peisajul licitaţiilor pentru autobuze din România, după ce, în urmă cu aproape un an, a pierdut licitația de la Bucureşti în fața turcilor de la Otokar.
Citește și Cum arată autobuzul viitorului care poate circula în București în curând
Ultimul înscris pe listă este tot o firmă turcească Temsa Ulasim Araclari Sanyi Ve Ticaret A.S., mai puțin cunoscută la noi. Temsa a fost înfiinţată în 1968 şi deţine o unitate de producție de 510.000 metri pătrați în Adana, Turcia.
Criteriul de atribuire a contractului din Galaţi - circa 225.000 euro/autobuz - este cel mai bun raport calitate - preţ. Componenta financiară are o pondere de 70%, cea privind consumul de carburant - 20% iar cea privind garanţia - 10%.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.