Autoritatea de reglementare, cunoscută sub numele de KBA, a precizat într-un comunicat din 1 iunie că mașinile afectate au fost construite între 2004 și 2015 și aparțin seriilor de vehicule utilitare sportive ML și GL, precum și monovolumului de lux R-Class, potrivit AFP.
Mercedes a confirmat rechemarea în service într-o declarație pentru AFP, precizând că o manevră de frânare "deosebit de puternică sau de dură" ar putea provoca deteriorarea mecanică a sistemului de amplificare a frânelor vehiculelor în "cazuri rare" de coroziune foarte severă.
Mercedes-Benz spune adio cutiilor de viteze manuale din 2023
Constructorul german de automobile Mercedes-Benz a anunţat miercuri că începând din 2023 va înceta să mai producă vehicule echipate cu cutii de viteze manuale, transmite DPA.
Tranziţia la cutiile de viteze automate se va face pentru fiecare model în parte, atunci când va fi introdusă o nouă generaţie de vehicule, a precizat un purtător de cuvânt al grupului de la Stuttgart.
"Odată cu creşterea electrificării, vedem cum cererea clienţilor migrează spre componentele de electromobilitate, baterii şi sisteme de propulsie electrice", a precizat purtătorul de cuvânt. În consecinţă, Mercedes-Benz va "înceta, treptat, să mai ofere cutii de viteze manuale".
În portofoliul actual al Mercedes-Benz, modelele A-Class şi B-Class precum şi CLA sunt în continuare disponibile cu transmisiune manuală. Trecerea la cutiile de viteze automate ar urma să aibă loc în 2023, dar constructorul auto german nu precizat dat exactă, din motive de competiţie.
Citește și: Problema celei mai scumpe mașini din lume
Pe 5 mai, un Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupe din 1955 a fost vândut incredibila sumă de 142 de milioane de dolari în cadrul unei licitații care a avut loc chiar la Muzeul Mercedes-Benz din Stuttgart, Germania.
Acesta a fost cel mai mare preț plătit vreodată pentru o mașină la o licitație, depășind net vânzările de opt cifre ale Ferrari care au fost mult timp în fruntea clasamentului.
Identitatea persoanei care a cumpărat această mașină argintie, una dintre cele două exemplare, cu uși tip aripă de pescăruș și țevi de eșapament strălucitoare, rămâne un mister. În pofida zvonurilor persistente din industrie, reprezentanții lui Ernesto Bertarelli, un miliardar elvețiano-italian, au negat cu tărie că acesta ar fi făcut această achiziție.
Ceea ce este sigur este că un obiect de o asemenea valoare necesită o poliță de asigurare solidă, în cazul în care noul proprietar va dori să iasă cu ea pe șosele. Din punct de vedere tehnic, dacă mașina nu va fi niciodată condusă, nu va avea nevoie de asigurare spun experții în domeniu. Citește mai mult AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.