Harry și Meghan, care au adunat peste 10 milioane de simpatizanți pe contul lor oficial regal de Instagram, se spune că sunt dezamăgiți de „ura” pe care au întâlnit-o online.
The Sunday Times a raportat că cei doi, care au renunțat anul trecut la funcția de membrii superiori ai familiei regale, nu aveau planuri să folosească rețelele sociale pentru organizația lor non-profit, Archewell, și este foarte puțin probabil să renuné la aceast[ idee.
Acest lucru vine după zile întregi de critici la adresa companiilor de social media pentru că i-au acordat lui Donald Trump o tribună.
Principalul cont de socializare al lui Harry și Meghan a fost @sussexroyal pe Instagram, care are 10,4 milioane de urmăritori, dar unde nu a mai fost postat niciun conținut nou din martie 2020.
Meghan și Harry au suferit o umilință greu de digerat
Cuplul a fost de acord să nu folosească cuvântul „regal” în branding-ul lor din primăvara anului trecut, deoarece au început să aibp activități independente în SUA.
Archewell, organizație pe care au fondat-o anul trecut Meghan și Harry, nu are o prezență oficială pe rețelele sociale. Scopul organizației este de a ”dezlănțui puterea compasiunii de a produce schimbări culturale sistemice” prin muncă non-profit.
Cuplul a semnat acorduri pe mai mulți ani, pentru milioane de lire sterline, cu Spotify și Netflix, cu planuri de a produce o serie de podcasturi și filme documentare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.