Regina Elisabeta este al doilea cel mai influent membru al familiei regale din lume, obținând de trei ori mai multe căutări, mențiuni în mass-media și hashtag-uri decât media tuturor membrilor familiei regale de pe listă.
Kate Middleton este a treia cea mai influentă de pe listă și, oficial, cea mai instagrammabilă regină, figurând în cele mai multe hashtag-uri Instagram, cu 13 milioane.
Însă Meghan Markle ocupă primul loc, atrăgând un total de 7,4 milioane de căutări pe Google pe lună, apărând în 10,4 milioane de hashtag-uri pe Instagram și având un număr impresionant de 11.200 de articole scrise despre ea în ultimul an.
Prințul Charles ”ia taurul de coarne”. NU poate permite așa ceva
Ducesa de Sussex, care a făcut valuri în întreaga lume după ce ea și soțul ei, prințul Harry, au părăsit Marea Britanie și au expus dificultățile lor în familia regală într-un interviu șocant cu Oprah în martie, atrage de două ori mai multe mențiuni media, hashtag-uri pe Instagram și căutări decât regina, care este a doua cea mai influentă persoană din familia regală, și Kate Middleton, care ocupă locul al treilea în topul celor mai influente.
Cercetarea, realizată de resursa creativă Design Bundles, a calculat căutările globale pe Google, mențiunile din mass-media și hashtag-urile de pe Instagram pentru 29 dintre cei mai populari membri ai familiei regale din lume, pentru a vedea care dintre ei are cea mai mare influență.
Regina Elisabeta este regina cu a doua cea mai mare influență, având 10,3 milioane de hashtag-uri pe Instagram, 3,3 milioane de căutări pe Google și 2.200 de mențiuni în mass-media.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.