Analiza Consiliului Concurenţei a condus la concluzia că această operaţiune nu pune problema unei afectări semnificative a concurenţei, în special prin crearea sau consolidarea unei poziţii dominante pe pieţele relevante sau pe segmente ale acestora. Anterior, autoritatea a autorizat cu condiţii mai multe tranzacţii pe piaţa de retail alimentar după ce a analizat efectele pe care aceste tranzacţii le pot avea pe piaţă.
"De exemplu, în cazul tranzacţiei prin care Mega Image urma să preia 20 de magazine Angst, autoritatea de concurenţă a constatat ca în unele zone din Bucureşti s-ar fi consolidat poziţia pe piaţă a Mega Image, cu efectul reducerii posibilităţilor de alegere ale consumatorilor. În urma intervenţiei Consiliului Concurentei, Mega Image a renunţat la achiziţionarea magazinului Angst Perla, s-a angajat să cesioneze magazinele Angst Amzei şi Angst Academiei şi să nu se implice în activităţile cesionate decât după trecerea unei perioade semnificative de 10 ani", se menţionează în comunicatul citat.
Mega Image, parte a Grupului Ahold Delhaize, activează în România, în cea mai mare parte în sectorul comerţului cu amănuntul de bunuri de consum curent. Din magazinele Mega Image, fizice sau online, pot fi achiziţionate atât produse de marcă, cât şi produse de marca proprie.
Cele trei magazine preluate de Mega Image de la Adivin '95 sunt amplasate în Constanţa şi şi-au desfăşurat activitatea sub denumirea de "Supermarketul familiei tale'.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.