Pe 10 mai 2024, McDonald's a anunțat că ia în considerare introducerea unui meniu de $5 pentru a atrage înapoi clienții afectați de inflație. Această inițiativă vine în contextul în care vânzările restaurantelor fast-food au scăzut din cauza creșterii prețurilor și a faptului că tot mai mulți oameni aleg să mănânce acasă.Propunerea presupune includerea unui McDouble sau a unui McChicken acompaniați de o porție de cartofi prăjiți și o băutură.Este de menționat că nu este prima dată când McDonald's explorează această tactică, semnalând o mișcare strategică pentru a încerca să își recupereze clienții pierduți.
Lanțurile globale din domeniul HORECA, au observat cum clienții cu venituri mai mici preferă să mănânce acasă din cauza crizei costului vieții, ceea ce îi determină pe francizanții restaurantelor americane să ofere promoții atractive pentru localurile lor.McDonald's cu o expunere mai mare la clientela cu venituri mici, a văzut încetinirea creșterii vânzărilor sale la nivel global în al patrulea trimestru consecutiv.
CEO-ul McDonald's, Chris Kempczinski, a subliniat importanța oferirii de valoare pentru toate categoriile de venituri. După această veste, acțiunile McDonald's au crescut cu aproximativ 2%.Aceste măsuri arată eforturile companiei de a se adapta la schimbările din comportamentul consumatorilor și de a rămâne relevantă într-un mediu economic în continuă schimbare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.