Ce sfaturi oferă ANPC pentru consumatori
Marius Pîrvu a declarat în cadrul intervului acordat DCBusiness și DCNews că în mod surprinzător, nu sunt înregistrate atât de multe reclamații în perioada Black Friday pe cât ne-am aștepta. Cele mai frecvente nemulțumiri sunt legate de timpul de livrare și mai puțin de prețurile de achiziție.
Unul din sfaturile pe care ANPC le are pentru consumatori este că cea mai bună metodă de plată a bunurilor este cea cu cardul pentru că astfel se pot bloca plățile în cazul unor nemulțumiri.
Un alt sfat este că cei care vor să cumpere în această zi să își planifice o listă de cumpărături cu mai mult timp înainte și să verifice prețurile din timp în timp pentru a nu se lăsa înșelați de mrejele ofertelor flase.
Un alt lucru la care clienții trebuie să fie atenți este ca site-urile de pe care cumpără să fie legitime.
Cumpărătorii trebuie să citească atent specificațiile tehnice cât și condițiile de garanție ca să nu aibă surprize atunci când primesc respectivul obiect.
O regulă pe care magazinele trebuie să afișeze prețul redus lângă prețul inițial iar magazinele fizice sau cele online nu au voie, evident, să înșele cumpărătorii cu reduceri mincinoase.
Un obiect poate fi redus dacă a fost la vânzare cel puțin 30 de zile, a mai spus Pîrvu.
Știre în curs de actualizare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.