Acordul evaluează linia de produse cosmetice la 1 miliard de dolari, puțin mai mică decât valoarea de 1,2 miliarde de dolari la care Coty a evaluat afacerea sorei lui West, Kylie Jenner, când a cumpărat un pachet majoritar din linia acesteia de produse cosmetice, în ianuarie.
Coty încheie parteneriate cu mărci susținute de celebrități cu o rețele imense de socializare, țintind clienții mileniali, care preferă mai mărci de nișă.
West, cunoscută pentru „Keeping Up with the Kardashians”, și-a lansat linia de machiaj în 2017, la doi ani după Jenner.
Ca parte a acordului, care se preconizează că se va finaliza în al treilea trimestru al anului fiscal 2021, Coty va dezvolta, de asemenea, produse de îngrijire a pielii, părului, de îngrijire personală și produse pentru unghii pentru KKW.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.