"Comportamentul financiar al consumatorului rămâne fidel noțiunilor de siguranță, proximitate și ușurință în utilizare ce definesc sistemul de plăți PayPoint, și ne bucură să observăm că utilizatorii noștri aleg să folosească sistemul Paypoint cu recurență lunară. În magazinele partenere PayPoint din apropierea locuinței, plățile sunt efectuate rapid și în siguranță, fiind de asemenea locul în care consumatorii își fac o parte din cumpărăturile zilnice necesare", declară Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.
Dintre cei care au adoptat plata prin PayPoint 90% plătesc factura la curent prin această metodă, la telefon 84%, gaze 55% iar la apă 50%.
În ultimele 3 luni, românii și-au plătit facturile astfel:
5 din 10 au utilizat plata asistată
4 din 10 au făcut plătile online
3 din 10 au plătit facturile direct la furnizor.
Plățile prin ATM se clasează printre ultimele metode preferate de români.
Mihai Fifor: 90% dintre români vor plăti mai mult
La primirea salariilor:
20% dintre români retrag toată suma și efectuează plățile în numerar
49% retrag doar o parte din salariu din caree achită facturile în numerar
27% fac plăți dar cu cardul
5% nu primesc salariile sau diverse sume de bani pe card.
Românii, când vine vorba de plata facturilor, vor siguranță maximă, comisioane zero și rapiditate a tranzacției.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.