Publicitate
Totul a început două produse, o băutură și un supliment sub formă de baton, create de o companie germană care au fost promovate ca remedii pentru atenuarea simptomelor mahmurelii în urma petrecerilor.
O asociație de protecție a consumatorilor nu a fost de acord cu acest demers şi a dat în judecată compania pentru publicitate înșelătoare.
Mai exact, „informațiile referitoare la un produs alimentar nu pot atribui vreo proprietate de prevenire, tratare sau vindecare a unei boli umane sau să dea impresia unei astfel de proprietăți”, o afirmație care recunoaște implicit mahmureala ca fiind o boală și care poate fi folosită de acum înainte de avocații muncii, notează Mediafax.
Judecătorii au concluzionat că „boala” poate fi definită în sens larg în interesul protejării sănătății oamenilor, menționând că termenul include „orice perturbare, chiar ușoară sau temporară, a stării normale sau a activității normale a organismului”, potrivit unui comunicat al instanței.
Citește și A fost descoperit leacul împotriva mahmurelii
Aceasta, au spus ei, include durerile de cap și alte simptome care sunt cauzate de consumul de alcool, „o substanța dăunătoare”.
Vestea, care a venit exact la timp pentru deschiderea Oktoberfest, festivalul bavarez al berii, a fost primită cu mare bucurie de angajaţii care vor putea de acum să ceară concediu medical pe motiv că sunt mahmuri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.