Una dintre companiile care a fost atinsă de această plagă este chiar Forever 21, un celebru lanț de magazine de îmbrăcăminte, prezent și în România, care a intrat în procedură de faliment.
Un reprezentant al companiei a declarat pentru Business Insider că Forever 21 intenționează să își închidă cele mai multe locații din Asia și Europa.
Citește și: Pericolul care amenință economia lumii. Nu este o nouă criză
Compania intenționează să închidă până la 178 de magazine din SUA și 350 la nivel global. Forever 21 va continua să opereze pe site-ul său și în sute de magazine din centrele comerciale americane.
Expansiunea rapidă a companiei - deschiderea de magazine în 47 de țări în mai puțin de șase ani - a contribuit la „pierderea rentabilității”. Modificările aduse industriei de vânzare cu amănuntul, inclusiv creșterea comerțului electronic, au afectat afacerea.
„Comerțul vânzării cu amănuntul se schimbă în mod evident. Traficului din mall-uri s-a redus, iar vânzările se orientează mai mult către online”, declară Linda Chang, vicepreședintele executiv al companiei.
Fiind o companie privată, Forever 21 - care are peste 800 de magazine în SUA, Europa, Asia și America Latină - nu face publice cifrele vânzărilor sale, se estimează însă că acestea ar fi atins suma de 3 miliarde de dolari anual.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.