În celelalte zile, magazinele Enel vor funcţiona după programul obişnuit.
Cea mai mare parte a operațiunilor pot fi realizate prin canale digitale și nu necesită deplasarea în
magazinele Enel. De aceea, recomandăm clienților să folosească în continuare opțiunile digitale de
comunicare, de primire și de plată a facturii, precum și contractarea online.
Astfel, clienții au la dispoziție două variante simple pentru a primi factura electronică, imediat ce a fost
emisă: pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii de aici.
Pentru a trimite indexul pentru electricitatea consumată, pe lângă secțiunea Index din cadrul aplicației
MyEnel, clienții pot apela (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) numărul de telefon
gratuit 0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977.
Pentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienții pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta
1, sau la numărul cu tarif normal 021.9977, în cazul în care distribuitorul lor este Delgaz Grid, Distrigaz
Sud Rețele, Gaz Est, Gazmir, Premier Energy sau Progaz P&D (în perioada menționată pe pagina a
treia a facturii). De asemenea, indexul pentru consumul de gaze naturale poate fi transmis și prin
aplicația My Enel, dacă distribuitorul este una dintre cele șase companii menționate mai sus.
Pentru a intra în contact cu un consultant Enel, clienții pot utiliza următoarele numere de telefon:
021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România) sau 0040.372.436.436 (număr apelabil din străinătate),
în timpul programului, respectiv L-V: 8:00 – 20:00; Sâmbătă: 8:00 – 13:00. La aceste numere pot fi aflate
informații despre facturi și sold, despre contract, pot fi activate servicii precum factura electronică și
altele.
Mai mult, clienții pot alege să utilizeze aplicația MyEnel, care poate fi activată cu ușurință fie online, pe
my.enel.ro, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store, Google
Play sau Huawei AppGallery. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie
electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată. De asemenea, în
aplicație sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică
sau de gaze naturale.
În cazul în care clienții doresc în continuare să efectueze plata în numerar, o pot face la automatele de
plată de tip self-pay, amplasate în magazine Enel din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin,
Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), precum și în rețelele de
magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare.
Alte variante pentru achitarea facturii mai sunt: ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau transfer
bancar. Detalii despre partenerii bancari și comerciali ai Enel se regăsesc pe factura de energie electrică,
precum și aici.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.