LVMH, marele câștigător al Jocurilor Olimpice

Simona Haiduc |
Data publicării:
LVMH
LVMH

Fie că e vorba de traseul torței olimpice, de cereremonia de deschidere a Jocurilor sau de ceremoniile de decernare a medaliilor, LVMH, liderul mondial al pieței de lux, pare a fi câștigătorul absolut din punctul de vedere al imaginii.

Partener „premium”, grupul miliardarului Bernard Arnault a negociat o vizibilitate maximă pentru mărcile sale pe durata competiției sportive. 

Bijutierul Chaumet a creat medaliile, Louis Vuitton, marca emblematică a grupului, a conceput cuferele pentru medalii și cutia specială pentru torță, a cărei călătorie a trecut prin podgoriile LVMH dar și prin fața Fundației Louis Vuitton În plus, Berluti îmbracă echipele Franței pentru ceremonia de deschidere, unde cântăreața Aya Nakamura va purta o ținută Dior, iar VIP-urile vor bea șampanie și coniac de la Moët și Hennessy ...

Vineri, înainte de sosirea flăcării olimpice la Paris, directorul artistic al Louis Vuitton, artistul Pharrell Williams, va purta torța în Seine-Saint-Denis. Câteva ore mai târziu, pe Sena, ceremonia de deschidere va trece prin fața magazinului universal La Samaritaine și a sediului Louis Vuitton, toate proprietăți LVMH.

Vizibil, dar discret 

Gigantul de lux a conceput inclusiv vestimentația pentru oficialii care vor decerna medalii, care vor fi purtate pe o tavă cu un design în șah care evocă modelele Louis Vuitton.

„Suntem, într-adevâr, foarte vizibili, dar nu în mod ostentativ, ci destul de discret”, a explicat Antoine Arnault presei, vorbind despre ținutele LVMH. „Nu este marca Vuitton de pe platou”, a subliniat el. Putem însă, dacă avem o oarecare cultură, să recunoaștem casa Vuitton și marca Vuitton, este un truc sau un mod subliminal de a fi prezent”, a râs el.

Contribuția parteneriatului LVMH cu Comitetul de Organizare al Jocurilor Olimpice și Paralimpice (Cojo) se ridică la 150 de milioane de euro, la care se adaugă „50 de milioane în activități”, adică evenimente, confecționarea ținutelor etc., conform unei surse AFP.

Cojo „a venit să caute LVMH” pentru a finaliza bugetul de 1,24 miliarde de euro pentru Jocuri. Iar când ți se întinde o mână, iar calculele sunt ok, trebuie să profiți de ocazie”, a adăugat interlocutorul agenției franceze de presă. 

„De cele mai multe ori, parteneriatele sportive sunt o oportunitate comercială, dar vin cu produse doar pentru respectivul eveniment”, a comentat, pe de altă parte, Julie El Ghouzzi pentru AFP. Aici însă nu există așa ceva, pentru că „LVMH a gândit strategic”, făcând din acest parteneriat ”o asociație de valoare” și ajungând la „miliardele de telespectatori” ai Jocurilor.

Sportul, „vector de creștere”

„Există un discurs construit pe cuvintele cultură, patrimoniu, know-how, Franța”, analizează și Eric Briones. „LVMH a pus valorile olimpismului în propria sa curte, selectând cu precizie” mărcile grupului francez care să facă față provocării. Branduri care sponsorizează sportivi cu mari șanse la medalii, de la Enzo Lefort (scrimă), la rugbistul Antoine Dupont, tenismenul Pauline Déroulède sau atletul Timothée Adolphe.

O reclamă uriașă care să-l afișeze pe înotatorul Léon Marchand, muza Louis Vuitton, va fi desfășurată pe turnul Montparnasse. De altfel, Antoine Arnault a recunoscut că „nu este o chestiune de afaceri pe termen scurt”. .

Potrivit lui Eric Briones, sportul a devenit „un vector de creștere” pentru lux și „LVMH se poziționează din nou ca lider”, oferind, grație Olimpiadei, „competiția competițiilor”.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play
DC Media Group Audience

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9728
Diferența 0.0017
Zi precendentă 4.9711
USD
Azi 4.476
Diferența -0.0039
Zi precendentă 4.4799
Schimb
in
Curs valutar | Actualizat la 08-09-2024
EUR flag1 EUR = 4.9728 RON
USD flag1 USD = 4.4760 RON
GBP flag1 GBP = 5.8944 RON
CHF flag1 CHF = 5.3165 RON
AUD flag1 AUD = 3.0155 RON
DKK flag1 DKK = 0.6664 RON
CAD flag1 CAD = 3.3163 RON
HUF flag1 HUF = 0.0126 RON
JPY flag1 JPY = 0.0314 RON
NOK flag1 NOK = 0.4218 RON
SEK flag1 SEK = 0.4375 RON
XAU flag1 XAU = 362.6244 RON
Monede Crypto
1 BTC = 242250.74RON
1 ETH = 10169.65RON
1 LTC = 277.29RON
1 XRP = 2.35RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 5.86% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.55%
6 luni: 5.61%
12 luni: 5.65%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET17388.74-1.91%
BET-BK3249.95-1.72%
BET-EF934.10-1.80%
BET-FI60605.91-0.55%
BET-NG1223.19-1.87%
BET-TR38309.90-1.93%
BET-TRN37240.03-1.93%
BET-XT1492.61-1.67%
BET-XT-TR3232.71-1.68%
BET-XT-TRN3149.11-1.68%
BETAeRO980.07-0.04%
BETPlus2572.45-1.84%
RTL38498.56-1.85%

Opinii

Analistul Adrian Negrescu ne anunță ce ne așteaptă în următoarele luni / FOTO: Facebook
Cinema / Foto: Freepik

Cum se schimbă industria cinematografică. De la marile, la micile ecrane

Oamenii încep să se dezobișnuiască de obiceiul...

Este scandalos! / Foto: Freepik

Gabriel Biriș, despre ”amnistia” ministrului Boloș: ”Este scandalos!”

Gabriel Biriș, fost secretar de Stat în...

Comunicate de presa

Mașini

APIA: Vânzările de maşini electrice s-au redus cu 69%

Înmatriculările de autoturisme noi au scăzut...

Laurenţiu Neculaescu. Foto: Crişan Andreescu

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt1
YesMy - smt4.5.3
pixel