Publicitate
Acordul de sponsorizare, evaluat la puțin peste 100 de milioane de dolari pe an timp de 10 ani, intră în vigoare în 2025 și marchează un nou impuls al LVMH în lumea sportului, relatează Reuters.
LVMH, care cuprinde mărcile sale Louis Vuitton, Moet Hennessy și TAG Heuer, a făcut anunțul miercuri.
Compania de lux condusă de unul dintre cei mai bogați oameni ai lumii, Bernard Arnault, a plătit aproximativ 150 de milioane de euro pentru a fi sponsorul premium al Jocurilor Olimpice de la Paris.
Producătorul elvețian de ceasuri de lux Rolex a fost partener al Formulei 1 din 2013.
Jucătorii din industria luxului caută din ce în ce mai mult să sporească expunerea mărcii prin evenimente care combină ospitalitatea, călătoriile și divertismentul.
La Jocurile Olimpice de la Paris, LVMH și alte companii au lărgit sfera sponsorizării tradiționale a mărcii, luând parte, de exemplu, la ceremoniile de decernare a medaliilor.
„De mulți ani, mai multe dintre Casele noastre au ales, de asemenea, să investească în Formula 1”, a declarat Frederic Arnault, CEO al LVMH Watches, adăugând: „Dorim să creștem în continuare această dimensiune experiențială pe care Formula 1 o oferă în întreaga lume”. LVMH nu a furnizat detalii financiare ale tranzacției.
Schimbare încadru LVMH
Luna trecută LVMH a numit-o luni pe Sarah Burton drept noul director de creație al brandului Givenchy.
Alegerea designerului britanic, care se alătură LVMH după aproape trei decenii petrecute la marca rivală Kering, semnalează o nouă direcție estetică pentru marcă, îndeplinind un rol acoperit de echipele de design de la sfârșitul anului trecut.
Burton, un designer celebru pentru stilul său discret, cu un public fidel și o reputație solidă în materie de design, este cunoscută pentru stilurile avantgardiste de la Kering și pentru faptul că a continuat moștenirea fondatorului brandului, Lee McQueen, după moartea acestuia.
Ea a lucrat alături de acesta timp de 14 ani înainte de a deveni director de creație în 2010.
Numirea sa la casa de modă franceză, fondată în 1952 de Hubert de Givenchy, vine în contextul în care industria modei se confruntă cu o scădere globală a cheltuielilor pe bunuri de lux, în special în China, unde criza imobiliară a diminuat apetitul pentru bunurile de lux.
Sub conducerea lui Burton, brandul va „continua să inoveze și să captiveze un public extins pe scena mondială”, a declarat Alessandro Valenti, CEO-ul Givenchy.
Un director de lungă durată al Louis Vuitton, care a condus cel mai recent operațiunile din Europa și Orientul Mijlociu ale mărcii deținute de LVMH, Valenti a fost numit la conducerea Givenchy în iulie anul trecut.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.