Brandul de lux, numărul unu în lume, continuă să se extindă. LVMH a anunțat, joi, că a achiziționat pachetul majoritar de acțiuni ale grupului Platinum Invest, care include companiile Orest și Abysse, „principalii producători de bijuterii cu sediul în Franța”, potrivit unui comunicat de presă. LVMH a încheiat acordul cu Andera Partners, Bpifrance și alți acționari, se menționează în comunicatul care nu dezvăluie, în schimb, detalii cu privire la valoarea tranzacției. Acest acord îi va permite bijutierului Tiffany, deținut de LVMH, „să-și consolideze capacitățile de producție în Franța și să-și susțină creșterea puternică în domeniul bijuteriilor fine”.
LVMH detaliază foarte rar rezultatele brandurilor pe care le deține, dar în cadrul prezentării anuale a rezultatelor grupului, CEO-ul companiei, Bernard Arnault, subliniase că „Tiffany urma să depășească pentru prima dată un miliard de dolari venituri”. Anul acesta, brandul trebuie să-și deschidă și magazinul de pe 5th Avenue din New York. Achiziția Platinum Invest „este un pas important pentru casa noastră, ne va permite să ne consolidăm angajamentul față de cel mai înalt nivel de calitate, extinzându-ne în același timp capacitatea de producție pentru a satisface cererea în creștere a clienților noștri”, spune Anthony Ledru, președinte și CEO al Tiffany & Co, citat în comunicatul de presă.
Rețele stabilite în Franța
Platinum Invest are acum o rețea de cinci ateliere situate în estul îndepărtat al Franței și are aproape 800 de meșteri și angajați. „Aceste echipe își vor folosi abilitățile pentru a da viață unor creații de bijuterii excepționale de la studioul de design Tiffany & Co. din New York”, potrivit LVMH. „Pe lângă Tiffany & C.o., atelierele vor continua să dezvolte produse pentru clienții lor actuali, precum și pentru alte case de bijuterii ale grupului LVMH”. Școala de formare profesională dezvoltata de grupul Platinum Invest va beneficia si de fuziunea cu LVMH Institute for Skilled Trades. Finalizarea acestei achiziții, sub rezerva obținerii autorizațiilor obișnuite de reglementare, ar trebui să aibă loc înainte de sfârșitul verii 2023.
Citește și Giganții produselor de lux pariază pe revenirea clienților chinezi
Hermès, care își va anunța rezultatele anuale pe 17 februarie, a înregistrat o încetinire a creșterii vânzărilor sale cu 17% în ultimele trei luni din 2022, după un plus 24% în trimestrul al treilea, potrivit estimărilor consensuale.
În general, se așteaptă ca grupurile europene de lux să afișeze o scădere a vânzărilor în trimestrul al patrulea, deoarece cererea puternică care a urmat sfârșitului pandemiei tinde să se diminueze în SUA și Europa....
Citește și LVMH: Fiica lui Bernard Arnault va conduce Christian Dior Couture
Cei cinci copii ai miliardarului francez lucrează deja în cadrul grupului LVMH: pe lângă Delphine, Antoine, fiul cel mare, a fost numit în decembrie anul trecut director general al holdingului Christian Dior SE, care controlează numărul unu mondial în domeniul produselor de lux LVMH, precum și vicepreședinte al consiliului de administrație al holdingului. Este, de asemenea, director general al Berluti, președinte al Loro Piana, director de imagine și mediu al grupului LVMH și director al LVMH. Alexandre Arnault este vicepreședinte executiv al bijutierului Tiffany. Frédéric este CEO al Tag Heuer, iar Jean este director de marketing și dezvoltare a ceasurilor la Louis Vuitton....
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.