"Această tranzacție strategică pentru Divizia de Ceasuri și Bijuterii și casele sale de bijuterii va permite grupului să își mărească semnificativ capacitatea de producție, în timp ce atelierele existente își mobilizează deja toate resursele pentru a susține creșterea puternică a acestei divizii", a explicat numărul unu mondial în domeniul produselor de lux. Detaliile financiare ale tranzacției nu au fost dezvăluite.
Născut în 2020 din fuziunea mai multor ateliere de producție independente, fiecare cu câteva decenii de existență și experiență, grupul Pedemonte este astăzi un actor recunoscut în domeniul producției de bijuterii.
"Cu locațiile sale din orașele Valenza și Valmadonna (Alessandria), în nordul Italiei, precum și din Paris, Grupul Pedemonte combină tehnologia de ultimă oră și know-how-ul artizanal", a declarat LVMH.
Este implicată în toate etapele cheie ale producției și a demonstrat excelență în execuția totală în colaborarea sa cu mărcile grupului LVMH.
Compania are în prezent 350 de meșteri și angajați care vor continua să contribuie, alături de conducerea actuală, cu expertiza, competențele și know-how-ul lor, unele dintre ele ancestrale, pentru a sprijini producția de bijuterii pentru toți clienții săi.
Citește și Balenciaga, nevoită să își ceară public scuze
Compania a șters fotografiile în care apăreau copii care țineau în brațe ursuleți de pluș îmbrăcați în ceea ce păreau a fi costume folosite de practicanții de sado-masochism, după ce imaginile au generat indignare pe rețelele de socializare. La sfârșitul zilei de marți, Balenciaga era încă în trending pe tema modei pe Twitter.
"Ne cerem scuze sincere pentru orice ofensă pe care campania noastră de sărbători ar fi putu să o provoace”, a declarat brandul deținut de Kering SA pe contul său oficial de Instagram. "Gențile noastre cu ursuleți de pluș nu ar fi trebuit să fie prezentate de copii", a precizat aceasta, adăugând că reclamele au fost eliminate de pe toate platformele.
De asemenea, Balenciaga și-a cerut scuze pentru că a afișat "documente tulburătoare" în campanie, după ce una dintre fotografii părea să arate un extras dintr-o hotărâre judecătorească care implica pornografie infantilă. Compania a declarat că "ia măsuri legale împotriva părților responsabile pentru crearea decorului și includerea unor elemente neaprobate" pentru ședința foto din primăvara 2023.
"Condamnăm cu fermitate abuzul asupra copiilor sub orice formă. Susținem siguranța și bunăstarea copiilor", a adăugat aceasta.
Balenciaga l-a numit pe designerul pe nume nume Demna director artistic în 2015. Sub conducerea sa creativă, popularitatea brandului a crescut vertiginos pe măsură ce a lansat încălțaminte sport precum Triple S, care se remarcă instantaneu pentru dimensiunea lor exagerată. De asemenea, brandul a devenit recunoscut pentru estetica sa care prezintă modele care poartă ochelari de soare pe timp de noapte, hanorace negre cu glugă și jachete cu umeri largi.
Cea mai recentă campanie, prezenta la ora actuală pe contul său de Instagram, le prezintă pe modelul Bella Hadid, actrițele Nicole Kidman și Isabelle Huppert într-un cadru de birou. Marca șterge frecvent fotografii de pe contul său și le înlocuiește cu altele noi.
Deși Kering nu detaliază veniturile anuale ale Balenciaga, HSBC estimează că aceasta a generat vânzări de aproximativ 1,76 miliarde de euro (1,81 miliarde de dolari) în 2021, potrivit raportului său din aprilie. Cea mai mare marcă a Kering, Gucci, a realizat 9,73 miliarde de euro în aceeași perioadă, potrivit rezultatelor sale anuale.
Controversa survine în timpul sezonului de cumpărături de sărbători, un moment crucial pentru companiile de fashion. De asemenea, Balenciaga a ținut prima pagină a ziarelor la începutul acestei luni după ce s-a retras complet de peTwitter.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.