Memorandumul de înțelegere acoperă operațiunile de zbor, întreținerea aeronavelor și echipajul pentru ambarcațiunile cu șase pasageri ale Lilium, care, spre deosebire de cele cu rotor, sunt transportate în aer de jeturi alimentate de baterii. Companiile vor lucra, de asemenea, la integrarea spațiului aerian și la infrastructura vertiport și vor colabora cu aeroporturile din Europa, a declarat joi Lufthansa într-un comunicat.
Acordul provizoriu urmează unui acord încheiat în 2020 pentru ca Lufthansa să ajute la formarea și calificarea piloților pentru a pilota Lilium Jet. În cadrul noului parteneriat, Lilium va explora posibilitatea de a oferi zboruri clienților Lufthansa, potrivit lui Klaus Roewe, directorul executiv al startup-ului.
Miercuri, Lilium a anunțat că a demarat producția Lilium Jet în Wessling, Germania.
La fel ca și alte companii aeriene importante, Lufthansa formează legături timpurii cu producătorii de nave electrice cu decolare și aterizare verticală, sau eVTOL. Transportatorul german a încheiat separat un acord de colaborare cu rivalul Lilium, Volocopter GmbH, pentru software pentru mobilitatea aeriană urbană.
Anul trecut, Delta Air Lines a declarat că investește 60 de milioane de dolari în compania americană Joby Aviation pentru a utiliza avioanele producătorului de avioane electrice pentru a transporta clienții către și de la aeroporturile din New York și Los Angeles. În mod similar, Volocopter a ajuns la un acord pentru 2020 cu Japan Airlines, în timp ce, mai recent, operatorul privat de heliporturi Air Chateau International a acceptat să achiziționeze până la 100 de aeronave Midnight eVTOL de la Archer Aviation.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.