Se pot utiliza ca variantă de ocolire următoarele rute:
- pentru urcarea pe pod se va folosi breteaua de urcare pe Calea Giuleşti pentru sensul Crângaşi - Turda şi apoi se vor utiliza pentru întoarcere bretelele adiacente rampei Turda;
- pentru coborârea de pe Podul Grant se vor utiliza bd. Constructorilor sau str. 9 Mai (pentru acces în Calea Giuleşti, cu posibilitatea întoarcerii în zonele unde semnalizarea rutieră permite această manevră).
Pe breteaua închisă, Compania Municipală Străzi, Poduri şi Pasaje Bucureşti va executa următoarele tipuri de lucrări: demontarea rosturilor de dilataţie existente, frezarea sistemului rutier existent, aşternerea hidroizolaţiei, înlocuirea elementelor de siguranţă rutieră existente (parapeţi metalici), realizarea căii pe pod (aşternerea mixturilor asfaltice), montarea dispozitivelor de acoperire a rosturilor şi montarea parapetului de protecţie.
Citește și Primăria București împrumută 462.661.949 lei. Pentru ce sunt banii
PMB reaminteşte că Podul Grant se află la prima intervenţie după mai bine de 12 ani de la ultimele reparaţii. Pasajul supratraversează liniile de cale ferată şi face legătura între bd. Ion Mihalache şi Calea Giuleşti.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.