Publicitate
Administraţia Străzilor Bucureşti a finalizat lucrările de punere în siguranţă a zonei aferente Podului Ciurel
Pentru asigurarea condiţiilor de siguranţă a traficului rutier şi pietonal din zona Podului Ciurel, Administraţia Străzilor Bucureşti (ASB) a efectuat, pe parcursul ultimelor săptămâni, mai multe tipuri de lucrări, după cum urmează:
-Turnarea unei grinzi de beton pentru fixarea noilor sisteme de protecţie;
- Montarea a 2 tipuri de parapete (peste 150 ml), în conformitate cu normativele în vigoare pentru sistemele de protecţie pentru siguranţa circulaţiei, astfel: 58 ml de parapet pietonal zincat pentru pod, conform standard romanesc STAS 1948 - 2 şi 98 ml de parapet metalic rutier şi pietonal tip H4bW3;
- Semnalizarea glisierei duble flexibile cu elemente cu catadioptric;
- Montarea unui sistem reflectorizant cu lumină dinamică şi alimentare solară la începutul parapetului tip H4bW3, sens Crângaşi - Virtuţii;
-Montarea a 3 panouri succesive pentru curbe deosebit de periculoase, Tip A6B.
Administraţia Străzilor îşi cere scuze pentru disconfortul creat pe perioada derulării lucrărilor.
Citeşte şi: Veste proastă privind prețurile! La motorină nu prea sunt multe de făcut. Este, totuși, o soluție
Chiar dacă nu este foarte de acord cu introducerea unor cote la import și export de alimente, pentru că s-ar schimba datele problemei unei piețe libere, dar probabil că vor fi luate măsuri legate în primul rând de motorină, este de părere profesorul Adrian Mitroi.
În opinia expertului, motorina reprezintă, poate, ”cel mai mare inamic al nostru”, pentru că acolo este punctul nevralgic pe care ar trebuie să se concentreze, printre altele, guvernul în măsurile pe care le va proconica. De ce? ”Pentru că motorina vine la pachet: atât producția industrială, cât și consumatorii sunt direcți afectați de motorină”, a explicat Adrian Mitroi.
Marea problemă îl constituie, potrivit precizărilor sale, faptul că ”jumătate din motorina folosită în Uniunea Europeană vine din Federația Rusă, iar cealaltă jumătate vine din Orientul Mijlociu. Este dificil. Nu ai rafinării pentru așa ceva, iar peste noapte o dependență de o aseemenea amploare nu poate fi scoasă din calcul. Și pentru că rafinăriile nu mai merg, consecințele sunt cele pe care le vedeți în momentul de față.
Este greu să le ceri producătorilor români să nu exporte pe piața cerealelor, spre exemplu, foarte atractivă la prețurile de astăzi. Și atunci apare un balans între momentul actual și interesul strategic, dar eu cred că situația economică este atât de serioasă, încât necesită măsuri în consonanță cu ce se decide în Europa.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.