Cel mai mare grup mondial de produse de lux, LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy), a raportat o creştere peste aşteptări a vânzărilor în primul trimestru din 2018, pe fondul apetitului crescut al consumatorilor chinezi, ceea ce ar putea sprijini rezultatele financiare ale rivalelor din domeniu, inclusiv Kering şi Gucci, transmite Reuters.
Veniturile de bază ale LVMH au urcat cu 13% în primele trei luni din acest an, la 10,85 miliarde de euro (13,4 miliarde de dolari), în timp ce analiştii se aşteptau la un avans de 9%.
Grupul LVMH, cu sediul în Paris, a beneficiat, ca şi multe firme de produse de lux, de redresarea cererii din Asia anul trecut şi de interesul crescut al tinerilor pentru aceste tip de mărfuri. Dar analiştii avertizează că industria produselor de lux rămâne vulnerabilă la turbulenţele politice, inclusiv tensiunile comerciale dintre SUA şi China. De asemenea, turiştii care vizitează Europa fac mai puţine cumpărături din cauza aprecierii euro.
Conform indicelui Bloomberg Billionaires, averea lui Bernard Arnault, preşedintele LVMH, a urcat săptămâna trecută la 70,7 miliarde de dolari, după ce acţiunile Christian Dior SE au atins un nivel record.
Bernard Arnault ajunge astfel pe locul patru în topul celor mai norocoşi oameni ai Planetei şi este cel mai bogat din Europa, depăşindu-l pe spaniolul Amancio Ortega - fondatorul Zara.
AGERPRES
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.