Brandul LVMH a fost de acord să renunțe la reducerile de 90% pentru produsele nevândute, au mai spus aceleași surse.
Acum, compania va oferi reduceri de 75% ceea ce va dubla prețurile pentru angajații francezi ai companiei.
Limitarea avantajului prețului redus ar putea complica și politica lui Louis Vuitton de a nu vinde niciodată la reducere în magazine, deoarece vânzările interne au ajutat marca să scape de stocul suplimentar atunci când articole precum cele de 2.500 de euro nu reușesc să găsească cumpărători. Producătorul de genți și trunchiuri monogramate și-a sporit gama de produse de sezon, cum ar fi moda și încălțămintea gata de purtat în ultimii ani, crescând riscul excesului de stoc.
Cel mai scump ursuleț din lume are un preț nebun
Președintele companiei LVMH, Bernard Arnault, s-a mândrit multă vreme cu faptul că nu a fost nevoit să-și vândă produsele la reduceri.
Chestiunea limitării reducerilor pentru angajații Vuitton vine într-un moment în care marile firme de modă sunt aspru criticate de publicul larg și noile reglementări legate de metode de gestionare a produselor nevândute. Se știe că marile firme de modă își ard marfa nevândută pentru a evita să o vândă la reduceri. Senatul francez a votat în septembrie interzicerea acestor practici, ce a distrugerii produselor nevândute.
Mișcarea fiscului francez ar putea fi în cele din urmă un avantaj pentru angajații Vuitton din afara Franței, din cauză că firma ar putea fi obligată să trimită în alte țări mărfurile nevândute din această țară.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.