Potrivit companiei, luni, 25 martie 2019, ora 15:00, s-a încheiat perioada în care se puteau depune ofertele pentru acest proiect.
Astfel, la licitaţia deschisă, au depus oferte în vederea atribuirii contractului sectorial de Proiectare şi Execuţie, Faza I: Racord CF la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, următorii operatori economici: Asocierea SC Arcada Company SA - SC ISPCF SA - DB Engineering & Consulting GMBH, Porr Construct SRL şi Mapa Inşaat VE Ticaret AŞ.
Valoarea totală estimată a contractului, care are o durată de 14 luni (două luni pentru proiectare şi 12 luni pentru execuţie), este de 420,113 milioane de lei, fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri de coeziune şi de la bugetul de stat, aferente cadrului financiar 2014-2020.
Citește și: CFR a făcut încă un pas pentru modernizarea căii ferate spre Aeroportul Otopeni
Obiectul contractului "Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti" Faza I: Racord CF la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, are drept scop asigurarea unei legături directe între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă prin construirea unei căi ferate duble în lungime de 2,95 km, a unui viaduct de 1,52 km care va traversa DN1, trei podeţe, instalaţie de centralizare electronică şi o staţie de călători la terminalul T1.
Comisia de evaluare va analiza în perioada următoare documentele de calificare şi propunerile tehnice şi financiare în vederea desemnării ofertei câştigătoare.
Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA administrează infrastructura feroviară publică.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.